Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Informacijos ir komunikacijos valdymo analizė: UAB "Žemaitijos pienas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Informacijos ir komunikacijos valdymo analizė: UAB "Žemaitijos pienas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. UAB "Žemaitijos pienas" veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Informacijos ir komunikacijos valdymo teorijos analizė. Informacinių technologijų poveikis ir komunikavimas organizacijose. Komunikacijos proceso esmė. Komunikacijos proceso įtaka darbuotojų socializacijai. Informacijos srautai ir organizacijų valdymas informacijos amžiuje. UAB "Žemaitijos pienas" informacijos ir komunikacijos valdymas. Informacinių technologijų poveikis ir komunikavimas UAB "Žemaitijos pienas". UAB "Žemaitijos pienas" komunikacijos proceso įtaka darbuotojų socializacijai. UAB "Žemaitijos pienas" valdymas informacijos amžiuje ir informacijos srautai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač – verslininkai, valstybės tarnautojai, medikai, pedagogai ir kt. intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais.
Kiekvienas mūsų norėtume, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs.
Plėtojant verslą, kuriant organizacijų filialus, tampa gana sudėtinga formuoti ir išlaikyti visaverčius santykius kolektyvuose. Palankus mikroklimatas organizaci¬jose, kaip efektyvios komunikacijos rezultatas, yra vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių jų sėkmę.
Bendraujant su studentais paskaitų, seminarų metu bei neformalioje aplinkoje matyti, kad neretai didelių (kartais – ir skaudžių) nesklandumų kyla dėl komunikavimo įgūdžių stokos.
Informacija bendrąja prasme yra surinkti, sutvarkyti, išanalizuoti ir apdoroti duomenys (Stoškus S., Beržinskienė D., 2005, p. 182).
Informacija – žinių gavėjo interpretuoti ir suprasti duomenys. Tai mąstymo ir supratimo procesas, taigi skirtingiems žmonėms perduota ta pati žinia gali turėti skirtingas reikšmes. Taip pat matome, kad išanalizuoti, apibendrinti ar kokiu nors kitu būdu apdoroti duomenys, iš kurių suformuojame žinią ar ataskaitą, ką paprastai vadiname "vadybos informacija", tik tada tampa informacija, kai yra gavėjo teisingai suprasti. Ar ataskaitos turinį sudaro informacija, ar tik apdoroti duomenys, lemia vartotojas. Taigi informacija yra gavėjo naudojamos žinios ir supratimas. Tai sumažina neapibrėžtumą ir turi didelę vertę. Jeigu žinia ar ataskaita neturi šių bruožų tiek, kiek to reikia gavėjui, tai bus veikiau duomenys, o ne informacija. Tai yra lemiamas skirtumas, bet ne visada tinkamai įvertinamas (Paliulis N., Chlivickas E., Pabedinskaitė A., 2004, p. 108).

Tikslas: išanalizuoti AB "Žemaitijos pienas" valdymą pasitelkiant informacinės komunikacijos valdymą.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti informacinių technologijų poveikį ir komunikavimą AB "Žemaitijos pienas";
2. Aptarti AB "Žemaitijos pienas" komunikacijos proceso įtaką darbuotojų socializacijai;
3. Išnagrinėti AB "Žemaitijos pienas" valdymą informacijos amžiuje ir informacijos srautus.
Metodai: aprašomoji palyginamoji literatūros analizė, įmonės duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-18
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis756.91 KB
AutoriusGiedrius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Vaitiekus
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informacijos ir komunikacijos valdymo analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • A. Vaitiekus
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą