Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Asortimento formavimo ypatumai didmeninės prekybos įmonėje "Sanitex"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Asortimento formavimo ypatumai didmeninės prekybos įmonėje "Sanitex"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įžanga. Asortimento formavimas įmonėse. Prekė, jos charakteristika. Prekybinis asortimentas. Asortimento formavimas. Asortimento formavimo tikslai. Asortimento analizė. Asortimento formavimo ypatumai didmeninės prekybos įmonėje "Sanitex". "Sanitex" istorija. Informacija apie "Sanitex" įmonę. "Sanitex" veikla. Distribucijos ir logistikos, sandėliavimo paslaugos. Marketingo paslaugos. Skambučių centas. Didmeninė prekyba. Prekybos įmonės "Sanitex", užsiimančios didmenine prekyba, asortimento formavimo ypatumai. Prekybinės įmonės "Sanitex" prekių asortimentas. Prekybos įmonės "Sanitex" asortimento formavimo ypatumai. Išvados.

Ištrauka

Prekių asortimentas svarbus kiekvienai įmonei užsiimančiai prekyba. Jis įtakoja įmonės politiką, pirkėjų skaičių, konkurencingumą rinkoje. Formuojant strateginius ir taktinius įmonės tikslus svarbu atsižvelgti ir į prekybinį asortimentą. Įmonė, siekianti lyderiauti rinkoje privalo tikslingai formuoti prekybinį asortimentą.
Asortimento formavimas yra aktuali tema prekybinėse ir paslaugas teikiančiose įmonėse, nes nuo asortimento dydžio priklauso jų pelningumas. Ši tema buvo ne kartą analizuota tokiu žymių autorių kaip Kotleris. Taip pat Lietuvos autorių.
Šiame darbe aš pateiksiu asortimento sampratą, bendras jo formavimo nuostatas. Aptarsiu veiksnius įtakojančius asortimento sudarymą. Be teorinės dalies pateiksiu didmeninės prekybos įmonės "Sanitex" asortimento analizę, jo formavimo ypatumus.
Darbo tikslas: išanalizuoti "Sanitex" įmonės asortimento formavimo ypatumus
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti "Sanitex" asortimentą
• sužinoti kaip formuojamas asortimentas
• sužinoti asortimento formavimo ypatumus bei priežastis
Analizuojant prekių asortimento formavimą svarbu apibrėžti pačia prekės sąvoką. Tradiciškai prekė – tai produktas skirtas mainams. Marketinge akcentuojamas siekimas patenkinti vartotojo poreikius. Todėl gali būti pabrėžiamos kitos prekės savybės. S. Urbonavičius knygoje "Marketingo pagrindai"(vartoja šį abirėžimą : "Prekė – tai fizinių ir funkcinių savybių visuma, skirta vartotojo poreikiams patenkinti. Taip pat prekė - marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu ir keitimu. Algis Žvirblis knygoje "Modernusis marketingas" (1997) teigia, kad prekė – yra mainų objektas, turintis tam tikrų savybių (kompleksą fizinių ir funkcinių savybių), siūlomas rinkai tam tikriems poreikiams tenkinti ir skirtas naudoti ar vartoti.
Prekė yra vienas iš keturių marketingo komplekso elementų (prekė, kaina, rėmimas, paskirstymas), kuriam priskiriami sprendimai ir veiksmai, susiję su prekės kūrimu, jos gamyba, įpakavimu, pavadinimu, garantijomis ir kt. Tai bet kas, kas gali būti pasiūlyta rinkai atkreipti dėmesiui, įsigyti, naudoti ar vartoti ir norui ar poreikiui patenkinti. Svarbu apibrėžti ir prekės vieneto sąvoką, nes pirkėjas įsigyja apibrėžtą prekės kiekį. Prekės vienetas – tai dydžiu, kaina, išvaizda apibrėžtas pardavimo vienetas.
Marketinge prekės dažnai yra klasifikuojamos pagal tam tikrus požymius. Yra įvairių prekių klasifikavimų. Pirmasis ir iki šių dienų praktikoje naudojamas Charles Parlin prekių klasifikavimo metodas, kai prekės yra skirstomos į dvi kategorijas. Kasdieninio vartojimo prekės, perkamos dažniausiai nelyginant kainų su kitų parduotuvių siūlomomis kainomis, o įsigyjamos ten, kur patogiausia. Specialiai pasirenkamos prekės, kurių poreikį ne visada galima numatyti, taip pat tos, kurias įsigyjant lyginamos kainos. Prie tokių priskiriami vaistai, drabužiai. S. Urbonavičius (1997) prekės skirto remdamasis Melvin Copeland prekių klasifikavimo metodu, kai prekės yra skirstomos į 3 grupes: kasdieninio vartojimo, pasirenkamų prekių, ypatingų prekių (tokios prekes pirkėjas renkasi ne dėl kainos, o gamintojo, jo vardo ar reputacijos). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-10
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis48 KB
Autoriusraggannele
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasŠpukienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Asortimento formavimo ypatumai didmenines prekybos imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Špukienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą