Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Žinių organizacija telemarketingo įmonėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Žinių organizacija telemarketingo įmonėje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Tikslas yra analizuoti įmonę per žinių organizacijos prizmę. Įmonės aprašymas. Istorija. Įmonės veikla. Organizacinė valdymo struktūra. Išorinė aplinka. Žinių organizacijos teorinė analizė. Žinių organizacijos požymiai. Žinių organizacijos struktūra. Žinių organizacijos valdymo ypatumai. Žinių valdymas. Žinių panaudojimas. Įmonės analizė žinių vadybos aspektu. Įmonės valdymas. Žinios įmonėje. Žinių vadybos procesai įmonėje. Išvados.

Ištrauka

Žinios apibrėžiamos sunkiau, ir dėl savo neapibrėžtumo pastaruoju metu yra tapę terminologinių ginčų objektu. Viena vertus, vis dažniau visuomenės gyvenime vartojama žinių sąvoka paskatino atsirasti ir kitas sąvokas – pavyzdžiui, žinių visuomenė, žinių vadyba, žinių kapitalas. Pastaruoju metu paplitusi žinių vadybos sąvoka pateikia žinias kaip suformuluojamą ir išreiškiamą patirtį, ryšius tarp objektų ir veiksmų, veiklos logiką ir taisykles. Kita vertus, vienas iš paplitusių šiuo metu požiūrių į žinias remiasi vengrų kilmės mokslininko Michael Polanyi (1891-1976) idėja, kad žinios nėra nei visiškai objektyvios, nei subjektyvios, o susideda iš išreikštosios dalies (angl. "explicit knowledge") ir neišreikštosios dalies (angl. "tacit knowledge"); be to, atskirai paimta išreikštoji žinių dalis yra ne kas kita kaip tiesiog informacija; būtent ją galima suformuluoti, užrašyti, saugoti, perduoti ir daug kartų naudoti. Mokslo visuomenės tarpe vieningos nuomonės link žinių apibrėžimo iki šiol nėra.
Šio darbo tikslas yra analizuoti UAB "XXX" per žinių organizacijos prizmę.
Šis tikslas bus įgyvendinamas per iškeltus uždavinius:
• pateikti bendrą įmonės charakteristiką;
• išgryninti žinių organizaciją apibūdinančius veiksnius;
• ištirti UAB "XXX" žinių vadybos aspektu;
• pateikti pasiūlymus ir išvadas.
Darbe naudojami metodai: mokslinės literatūros apžvalga ir analizė, stebėjimas.
UAB "XXX" savo veiklą pradėjo 2006 metais. Įmonės steigėjas ir vadovas Darius Marcinkus. Visų minčių ir idėjų įgyvendintojai – darnus ir draugiškas kolektyvas. Bendrovė teikia telemarketingo, rinkos tyrimų bei marketingo paslaugas išorinėms kompanijoms, tokioms kaip Tele2, Bitė, Maxima LT.
UAB "XXX" vadovai, pamatę, kad bendrovė gali sėkmingai rasti savo nišą paslaugų bei produktų pardavimo srityje nusprendė vystyti pilno pardavimo, kai pirkėjas viską gauna į namus, sistemą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-17
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai21 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis33.64 KB
AutoriusGabrielius
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasdėst. Lina Girdauskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ziniu organizacija telemarketingo imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • dėst. Lina Girdauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą