Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Strateginio valdymo analizė: didmeninė prekyba elektronikos produktais UAB "Vijurkas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginio valdymo analizė: didmeninė prekyba elektronikos produktais UAB "Vijurkas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išsiaiškinti kompanijos strateginio valdymo svarbą ir išanalizuoti UAB "Vijurkas" strateginio vystymo galimybes. Informacinių šaltinių apžvalga. Strateginis valdymas kompanijoje ir koncepcijų analizė. Kompanijos strateginės valdymo analizės procesas. Kompanijos veiklą įtakojantys veiksniai ir taikomos strategijos. Strateginio valdymo proceso struktūra. Darbo metodai ir priemonės. UAB "Vijurkas" veiklos pristatymas. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. UAB "Vijurkas" strateginio valdymo analizė. UAB "Vijurkas" strateginio proceso struktūra. UAB "Vijurkas" veiklą įtakojantys veiksniai. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas: Šiuolaikiniame pasaulyje vis labiau ryškėja strateginio valdymo svarba. Konkuruojančios kompanijos parduoda savo produkciją ir ieško išteklių viso pasaulio rinkose. Suvokdami šiandienines modernios kompanijos tobulėjimo beribes galimybes, pasirinkau šią temą, nes jau sugebame įžvelgti problemas susijusias su kompanijos strateginiu vystymu, valdymu bei realių teorinių žinių panaudojimą praktikoje. Tai mane paskatino gilintis į kompanijų vystymo, tobulėjimo bei klestėjimo teorijas.
Todėl, šiame darbe apžvelgsiu UAB "VIJURKAS" strateginio valdymo procesą ir atliksiu strateginio valdymo analizę.
Tyrimo objektas – įmonė UAB "VIJURKAS".
Darbo tikslas – išsiaiškinti kompanijos strateginio valdymo svarbą ir išanalizuoti UAB "VIJURKAS" strateginio vystymo galimybes;
Darbo uždaviniai:
1. išanalizuoti strateginį valdymą kompanijoje;
2. apibūdinti strateginio valdymo analizę ir jo procesą;
3. išiaiškinti kompanijoje taikomas strategijas ir veiklą įtakojančius veiksnius;
4. pateikti UAB "VIJURKAS" strateginio valdymo analize.
Naudota literatūra ir šaltiniai. darbe daugiausiai rėmiausi R. Jucevičiaus monografija "Strateginis organizacijų vystymas", taip pat naudojausi kitą užsienio autorių literatūrą.
Darbo stuktūra – pirmojoje darbo dalyje nagrinėsiu strateginį valdymą kompanijoje, antroje – pristatysiu įmonės UAB "VIJURKAS" veiklą, o trečioje – pateiksiu UAB "VIJURKAS" strateginio valdymo analizę.

Terminas strategija neturi vieno aiškaus apibrėžimo. Tačiau visi teoretikai savo strategijos apibūdinimuose akcentuoja keturis bendrus elementus:
• Aplinka ir jos teigiami bei neigiami aspektai;
• Pagrindiniai veiklos tikslai (įmonės misija);
• Situacijos analizė;
• Planai, kaip panaudoti turimus resursus.
Strategija gali būti skirtingai interpretuojama [5, p.53-54]:
• Strategija – tai planas, veiksmų, kaip elgtis įvairiose situacijose, vadovas.
• Strategija – organizacijos pozicija jos aplinkos atžvilgiu, grandis, siejanti organizaciją su jos veiklos aplinka.
• Strategija – tai požiūrio perspektyva, organizacijos charakteris, nusiteikimas vienaip ar kitaip elgtis.
• Strategija – tai sprendimai apie veiklos apimtį bei jos ribas.
• Strategija – tai sprendimai apie tai, kaip susieti veiklą su jai būtinais resursais.

Strateginio planavimo modelis yra itin sudėtingas ir reikalauja nuoseklaus komplikuotų procedūrų laikymosi, todėl tuo turėtų užsiimti aukštos kvalifikacijos specialistai. H. Mintzberg [6, p.215] pateikia šiuos strateginio planavimo modelio ypatumus:
1. Strategijos planavimo procesas turi būti atliekamas palaipsniui bei gerai kontroliuojamas norint pasiekti gero rezultatyvumo.
2. Visą planavimo procesą praktiškai valdo jį ruošiantys specialistai nors teoriškai atsakomybė tenka kompanijos vadovams.
3. Strateginio planavimo procesas turi būti tiksliai apibrėžtas, kad kiekvienas kompanijos struktūrinis elementas galėtų jį įdiegti.
Pagrindinis strateginio planavimo tikslas – kompanijos susiejimas su besikeičiančia išorine aplinka..
Analizė. Informacija turi būti renkama ir analizuojama visose strateginio marketingo vystymo stadijose. Ir jei šito nepaisoma, gali būti priimti klaidingi strateginiai sprendimai. Analizei būdingos šios sudedamosios dalys:
• Analizė - problemos formuluotės pagrindas;
• Strateginių alternatyvų įvertinimas;
• Strateginio veiksmų įgyvendinimo plano sukūrimas; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-15
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai20 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis91.56 KB
AutoriusJolanta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJ. Jonaitis
Švietimo institucijaSocialinių mokslų kolegija
FakultetasTelšių filialas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginio valdymo analize didmenine prekyba elektronikos produktais UAB Vijurkas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Socialinių mokslų kolegija / 2 Klasė/kursas
  • J. Jonaitis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą