Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel"
   
   
   
3
naudingas +3 / nenaudingas 0

Strateginės veiklos analizė: telekomunikacijų bendrovė UAB "Omnitel"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738
Aprašymas

Įvadas. Apie UAB "Omnitel". Produktai ir paslaugos. Pagrindiniai vadovai. Firmos kultūra ir filosofija. Firmos dydis ir veiklos mastas. UAB "Omnitel" stiprios ir silpnos pusės. Vizija, misija, tikslai. Korporacijos strategija. Konkurencinis pranašumas. "Omnitel" SSGG analizė. "Omnitel" makro aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Aplinkos apsauga. Konkurencinė aplinka. Penkių konkurencinių jėgų modelis. Tiesioginiai konkurentai. "TELE2". "BITĖ GSM". Potencialūs konkurentai. "Omnitel" klientai. Klientų grupės. Tiekėjai. Prekės ar paslaugos pakaitalai. VoIP. Fiksuotas telefono ryšys. Galimi UAB "Omnitel" veiklos scenarijai 2010 metams. Pesimistinis scenarijus. Optimistinis scenarijus. Labiausiai tikėtinas scenarijus. UAB "Omnitel" išorinių veiksnių galimybės ir pavojai. Strateginių alternatyvų parinkimas. Galimos strateginės alternatyvos. Rinkos plėtra – nauji vartojimo atvejai. Rinkos dalies padidinimas – konkurento nupirkimas dalinės paslaugos atžvilgiu. Pozicijos apsaugojimas – pozicijos išlaikymas. Produktyvumo didinimas – efektyvesni kapitalo įdėjimai. Siūloma strateginė alternatyva ir tikslai. Pirmojo lygio rodiklių sąvadas. Strateginis žemėlapis. Išvados.

Ištrauka

Šiame darbe analizuojama telekomunikacijų uždarosios akcinės bendrovės "Omnitel" veiklos strateginė analizė. Pasirinkome šią organizaciją dėl to, kad šioje pramonės šakoje ji yra lyderiaujanti kompanija, pirmoji pradėjusi teikti mobiliojo ryšio paslaugas Lietuvoje.
Pasirinkti strategiją įmonėms yra labai svarbu, kad galėtų konkurencingai veikti savo šakoje ir lyderiauti rinkoje, našiai dirbti ir gauti maksimalų pelną, tenkinti klientų poreikius, taip pat gerinti vidinę komunikaciją, informacijos sklaidą, organizacijos kultūrą ir jos suvokimą, architektūrą, kaupti naudingą patirtį ir optimaliai paskirstyti išteklius bei juos naudoti.
Šio darbo tikslas – išsamiai išanalizuoti UAB "Omnitel" veiklos strategiją.
Tikslui pasiekti išskyrėme tokius uždavinius:
• pristatyti įmonę, jos strategiją;
• atlikti išorinės aplinkos analizę;
• atlikti vidinės aplinkos analizę;
• atlikti SSGG analizę;
• parinkti strategines alternatyvas;
• sudaryti organizacijos strateginį žemėlapį.
Šiai užduočiai atlikti naudojomės A. Vasiliausko knyga "Strateginis valdymas", internetine literatūra, UAB "Omnitel" tinklapyje pateikta informacija, paskaitų medžiaga ir savo sukauptomis žiniomis.
Darbas aktualus todėl, kad gyvename medijų eroje ir kuriame informacinę visuomenę, dėl to telekomunikacijų bendrovės svarbios šiuo atžvilgiu. Taip pat esant ekonominiam sunkmečiui, konkurencija tarp mobiliojo ryšio tiekėjų didėja dėl klientų lojalumo, prekių ir paslaugų aktualumo, kokybės ir kainos bei santykiu tarp jų. Dėl šių priežasčių organizacijos nedelsdamos lanksčiai reaguoti į rinkos pokyčius bei teikiamų paslaugų ir prekių aktualumą, galvoti ir veikti inovatyviai.
"UAB" Omnitel, būdama lydere Lietuvoje yra vienas geriausių pavyzdžių šiuo atveju, todėl ir pasirinkome šią organizaciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-04
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis395.51 KB
AutoriusAudronius
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasKalašinskaitė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKomunikacijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strategines veiklos analize telekomunikaciju bendrove UAB Omnitel [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 36 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Kalašinskaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą