Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Veiklos valdymo tyrimas: AB "Lietuvos paštas"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Veiklos valdymo tyrimas: AB "Lietuvos paštas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. AB "Lietuvos paštas" veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Valdymo procesas. Valdymo samprata, funkcijos ir metodai. Valdymo lygiai ir įgūdžiai. AB "Lietuvos paštas" veiklos tyrimo analizė. Išvados ir pasiūlymai. Žodynas.

Ištrauka

Prieš aštuoniasdešimt devynerius metus buvo įkurta Pašto valdyba. Šiandien AB "Lietuvos paštas" yra viena didžiausių įmonių šalyje. Dabar, kai Lietuva gyvena didelių pasikeitimų laikotarpiu, - įstojo į ES, AB "Lietuvos paštas" taip pat eina permainų keliu. Norėdami ir toliau išlikti pašto paslaugų lyderiu Lietuvoje, bendrovės vadovybė įdiegia šiuolaikinės technologijas, siūlo įvairias naujas paslaugas, didelį dėmesį skirdami klientams. Su kitų šalių paštais aktyviai sprendžia įvairius klausimus, tarp jų ir vieną pagrindinį – kokybės. Šiandien paštas turi būti greitas, labai greitas, klientas turi būti užtikrintas, kad gaus patikimą paslaugą.
Šiandien miesto pašto operatoriaus jau nestebina kompiuteris, tačiau norėtųsi, kad ir kaime, mažame paštelyje, kuo greičiau įdiegtume kompiuterines sistemas. Tai didelis ir daug lėšų reikalaujantis darbas. Iš tiesų kaime Lietuvos paštas bene vienintelė įstaiga, kuri gyventojams teikia įvairias paslaugas. Lietuvos paštas dalyvauja programoje "Langas į ateitį", kai kuriuose paštuose bus įrengtos nemokamos interneto paslaugos, kuriomis galės naudotis atokesnių gyvenviečių žmonės.
Kaip teigia Šernas P. (2005) didžiausias būrys AB "Lietuvos paštas" darbuotojų – laiškininkai, aplankantys tolimiausius šalies kampelius. Kas su automašina, kas su dviračiu, o nemažai dar ir pėsčiomis pasiekia klientus: nuneša pensiją, laišką, laikraštį, o kartais vaistų, duonos, - ir taip kasdien. Šiandien AB "Lietuvos paštas" įgyvendina didelę programą – motorizuoti pristatymo apylinkes (p. 6).
Šiandien įmonė investuoja į šiuolaikiškas technologijas, pašto darbuotojams ir specialistams yra keliami žymiai didesni reikalavimai, organizuojamas jų mokymas.
Temos aktualumas - Veiklos valdymo tobulinimas įtakoja visą paslaugų teikimo sektorių, kuris lemia bendrovės tolesnę darbo veiklos, bei finansinio stabilumo sėkmę. Ši tema yra aktuali vadybos teorijai ir praktikai.
Darbo objektas – AB "Lietuvos paštas" .
Darbo tikslas - išanalizuoti AB "Lietuvos paštas" veiklos valdymo tobulinimo galimybes.
Uždaviniai:
1. Apibūdinti AB "Lietuvos paštas" veiklą.
2. Išnagrinėti literatūros šaltinius.
3. Teoriškai išnagrinėti valdymo procesą.
4. Atlikti AB "Lietuvos paštas" veiklos valdymo tyrimo analizę.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, lyginamoji duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-05-16
DalykasĮmonių aprašymų referatas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasReferatai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai32 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis101.76 KB
Autoriusdonatas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasAdelė Kubilienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakulteto Kretingos skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Veiklos valdymo tyrimas Lietuvos pastas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 25 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Adelė Kubilienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą