(5 puslapiai)
Įvadas. Apie įmonę. Istorija. UAB "Lintel" misija ir vizija. UAB "Lintel" vertybės. Kokybės valdymas. Darbuotojai. Informacijos ir paslaugų centrai. Išvados. Skaityti daugiau(141 darbai)
(5 puslapiai)
Įvadas. Apie įmonę. Istorija. UAB "Lintel" misija ir vizija. UAB "Lintel" vertybės. Kokybės valdymas. Darbuotojai. Informacijos ir paslaugų centrai. Išvados. Skaityti daugiau(13 puslapių)
Įvadas. Įmonės apibūdinimas. Dislokacijos vieta. Ilgalaikis turtas. Darbuotojų skaičius, pareigybės, mėnesio atlyginimai. Pirkimų apimtys. Pardavimų apimtys. Ikimokestinis įmonės pelnas. Mokesčių ir įmokų skaičiavimas bei analizė. Gyventojų pajamų mokestis. Priskaitymai socialiniam draudimui. Įmokos sveikatos draudimui. Įmokos į garantinį fondą. Pelno mokestis. Pridėtinės vertės mokestis. Mokestis už aplinkos teršimą. Nekilnojamo turto mokestis. Žemės mokestis. Komunaliniai mokesčiai. Išvados. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Įmonės charakteristika. Misija. Pardavimų prognozavimas 2006-2008 metais. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Įvadas. Darbo tikslas – įvertinti įmonės pardavimų politiką iš marketingo pozicijų. Teorinė dalis. Marketingo sąvoka. Turizmas kaip marketingo objektas. Paslaugų marketingo kompleksas. Marketingo strategijos. Paslaugų kainodara. Praktinė dalis. UAB "Stikliai" pristatymas. UAB "Stikliai" teikiamos paslaugos. Konkurencinė analizė. Viešbučio pardavimų politika. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Reklamos agentūros paslaugos. Paslaugų įmonės bendra apžvalga. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugos savybės. Paslaugų paketas. Papildomos ir pagrindinės paslaugos. Naujų paslaugų įvedimas. Paslaugos gyvavimo ciklas. Paslaugos kainodaros sprendimai. Paslaugos teikimo procesas. Paslaugos kokybės užtikrinimas. Paslaugos rėmimo programa. Paslaugų plėtros strategija. Skaityti daugiau(18 puslapių)
Įvadas. Paslaugų įmonės bendra apžvalga. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugos savybės. Paslaugų paketas. Pagrindinė ir papildomos paslaugos. Paslaugos gyvavimo ciklas. Naujų paslaugų įvedimas. Paslaugos kokybės užtikrinimas. Paslaugos kainodaros sprendimai. Paslaugos teikimo procesas. Paslaugos rėmimo programas. Paslaugų plėtros strategija. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Kompanijos pristatymas anglų kalba. Introduction. History. Employees. Services. Finances. Future plans. Conclusion. Appendix (5). Skaityti daugiau(10 puslapių)
Įvadas. Šio darbo tikslas – UAB "Javinės" produktų Lietuvoje analizė, įvertinant visas produktų charakteristikas: asortimentą, klasifikavimą, identifikavimą bei naudotas rėmimo priemones. UAB "Javinė" ir jos gaminiai, UAB "Javinės" produktų asortimentas, "Javinės" traškučiai. Klasifikavimas. Prekės identifikavimas. Tėmimo priemonės. Išvados. Skaityti daugiau(24 puslapiai)
Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. UAB "Fortūnatas" rinkodaros politika ir strategija: planavimas ir analizė. Įmonės pristatymas. UAB "Fortūnatas" rinkodaros komplekso programos elementai. UAB "Fortūnatas" rinkodaros orientacija. UAB "Fortūnatas" mikroaplinkos elementai ir jų įtakai jai. UAB "Fortūnatas" makroaplinkos elementai ir jų įtaka. UAB "Fortūnatas" rinka Lietuvoje. UAB "Fortūnatas" vartotojų rinkos segmentavimas. UAB "Fortūnatas" prekių politika. UAB "Fortūnatas" kainų politika. UAB "Fortūnatas" pateikimo politika. UAB "Fortūnatas" rėmimo politika. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(34 puslapiai)
Steigiamos gamybinės įmonės pristatymas. Gamybinės įmonės steigimo dokumentai. Steigimo dokumentų projektai. Gaminamos produkcijos savikaina, realizavimo kaina. Gaminio savikainos ir kainos apskaičiavimas. Valdymo struktūra ir padaliniai, bei jų funkcijos. Gamybinės įmonės valdymo struktūra. Gamybinės įmonės ekonominiai rodikliai. Investicijų atsipirkimo laikotarpis. Lūžio taško nustatymas (nulinis pelningumas). Priedai(2). Skaityti daugiau(5 puslapiai)
Įmonės bendra apžvalga. Taikomos nuolaidos. Įmonei priklausančios įmonės. UAB "Norfos mažmena". UAB "Rivona". Gamybos padaliniai. Alytaus pieninė. Rokiškio konservai. Skaityti daugiau(14 puslapių)
Įvadas. JT veiklos prioritetai ir tikslai. Elektroninės prekybos sistemos veikimo principas. Vartotojų galimybės ir nauda. JT teikiamos paslaugos. Pasiekimai ir perspektyvos. Išvados. Priedai (3). Skaityti daugiau(31 puslapis)
AB "Klaipėdos baldai" veiklos ir naudotų informacijos šaltinių apžvalga. Papildoma informacija. Informacinių šaltinių apžvalga. Įvadas. Metodologinė dalis. analizės etapas strateginio planavimo procese. AB " Klaipėdos baldai" OVS. bendrosios įmonės plėtros ir vystymo strategijos pasirinkimo metodologinės prielaidos. Produktų ar jų grupių vystymo strategijų parinkimo metodika. Funkcinės strategijos ir jų parinkimo metodikos. Strateginių tikslų nustatymo metodologija. Organizacijos vizijos ir misijos formulavimas. AB "Klaipėdos baldai" plėtros ir vystymo kryptys 2005 – 2008 m. Išorinės aplinkos poveikio įmonei įvertinimas. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos. SWOT analizės išvados ir siūlymai. AB "Klaipėdos baldai" bendrosios vystymo strategijos numatymas. AB "Klaipėdos baldai" verslo vienetų (produktų) strategijų numatymas. AB "Klaipėdos baldai" funkcinių strategijų numatymas. AB "Klaipėdos baldai" strateginiai tikslai. AB "Klaipėdos baldai" vizija ir misija. Plėtros ir vystymo priemonių 2005 – 2008 apibendrinimas. Skaityti daugiau(8 puslapiai)
Įmonės pristatymas. Vizijos, misijos ir tikslų formulavimas. Strateginė orientacija ir įmonės tikslai. Įmonės išorės aplinkos analizė naudojant SWOT metodą. Pakaitalai ir konkurentai. Tiekėjai. Įmonės vidinės aplinkos analizė naudojant SWOT metodą. Įmonės vertybės, įvaizdis. Skaityti daugiau(28 puslapiai)
Įvadas. Išorinė aplinkos analizė. Pagrindiniai makroaplinkos veiksniai. Politinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka.Teisinė aplinka. Aplinkos apsauga. Konkurencinės aplinkos apibūdinimas. Pagrindiniai strateginiai veiksniai šakoje. Pagrindinės problemos ir ateities scenarijai. Esminės galimybės. Esminiai pavojai. UAB "PST" analizė. Firmos apibūdinimas. Paslaugos ir produktai. Firmos veiklos mastas. Firmos dydis. Firmos išskirtinės kompetencijos. Pagrindiniai vadovai. Firmos kultūra ir filosofija. Stiprios ir silpnos pusės. Pagrindiniai finansiniai rodikliai. Įmonės stipriosios pusės. Stiprios ir silpnos pusės įvairiose funkcinėse srityse. Įvairiuose organizacijos lygmenyse. Vertės grandinės koncepcija. Esama strategija. Korporacijos, verslo ir funkciniame lygmenyse (jų apibūdinimas). Konkurencinio pranašumo šaltiniai. Problemos, su kuriomis susiduria firma. Silpnųjų ir stipriųjų pusių suderinimas su galimybėmis ir pavojais. Produkto rinkos pasirinkimas. Resursų generavimo/paskirstymo problemos. Personalo problemos. Rekomendacijos. Skaityti daugiau(7 puslapiai)
Matematikos ir informatikos instituto strateginis veiklos planas. Aplinkos ir išteklių analizė. Išorės veiksniai. Politiniai. Ekonominiai. Socialiniai. Technologiniai. Vidaus veiksniai. SSGG analizė. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Organizacijos misija. Organizacijos strateginiai tikslai. Trumpas tikslo aprašymas. Lėšų poreikis ir numatomi finansavimo šaltiniai. Skaityti daugiau(5 puslapiai)
R. Petreikio personalinės įmonės aprašymas. Įvadas. Personalinės įmonės struktūra bei santykis su aplinka. Įmonės įkūrimo istorija. Įmonės struktūra ir valdymo schema. Įmonės tikslai ir perspektyviniai planai. Įmonės tiekėjai, vartotojai, konkurentai, reklama. Išvados. Literatūros sąrašas (3). Skaityti daugiau(10 puslapių)
Informacija apie įmonę. Valdymas. Bendrovės veiklos prioritetai ir tikslai. Valdymo funkcijos. Vadovo valdymo stilius. Marketingo elementai. bendrovės kainų politika. Bendrovės paslaugų asortimentas apskaita. Atlikta praktika. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(6 puslapiai)
Įvadas. TŽVM valdymo analizė. Pagrindiniai TŽVM įtakojantys vidiniai ir išoriniai veiksniai. Valdžios pasiskirstymas organizacijoje. Koordinavimo metodai naudojami ir personalo skatinimas TŽVM. Grupės veikiančios TŽVM. Tarpasmeniniai santykiai organizacijoje. Tarpasmeninės organizacinės komunikacijos formos. Skaityti daugiau(11 puslapių)
Įvadas. Pasirinktos organizacijos kaip valdymo objekto ypatybės. Organizacijos valdymo struktūra. Organizacijos darbuotojai. Organizacijos produktas ir jo charakteristikos. Organizacijos gaviniai. Organizacijos darbo priemonės. Darbo pasidalijimas, darbo koordinavimas organizacijoje. Organizacijos veiklos valdymo ciklo ypatybės, siekiant tikslo. UAB "Vesta" veiklos planavimas. UAB "Vesta" planavimo žingsniai. Veiklos organizavimas. Veiklos skatinimas. Veiklos kontrolė ir reguliavimas. Atlyginimas. Išvados. Skaityti daugiau