Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės veiklos analizė: telekomunikacijos UAB "TELE2"

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. UAB "TELE2" veiklos analizė. Analizuojamos įmonės veiklos ypatumai. Aplinkos analizė. Įmonės tikslinė rinka. Marketingo tyrimas UAB "TELE2". Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (anketa).

Ištrauka

Mobiliųjų telefonų naudojimas pastaraisiais metais sparčiai auga. Šiais laikais tai tapo nebe prabanga, o kasdienybė ir būtinybė. Šiuo metu Lietuvoje vyksta arši kova tarp mobilaus ryšio operatorių. Darbe atliekamas marketingo tyrimas UAB "TELE2".
Problema: Prasta ryšio kokybė bei susiformavusi prasta nuomonė apie UAB "TELE2" teikiamas paslaugas neleidžia bendrovei siekti savo strateginių tikslų.
Pagrindinis darbo tikslas – išanalizavus bendrovės verslo aplinką, nustačius tikslinę rinką bei atlikus vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti siūlymus problemoms spręsti.
Darbo tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
Išanalizuoti UAB "TELE2" veiklą, pateikiant įmonės veiklos ypatumus, tikslinę rinką, aplinkos poveikį įmonės veiklai;
Atlikti marketingo tyrimą UAB "TELE2", siekiant anketos pagalba išsiaiškinti bendrovės paslaugų vartotojus, jų charakteristikas, atsiliepimus apie įmonės teikiamas paslaugas, jų kokybę ir remiantis šia surinkta informacija, pateikti pasiūlymus, kaip įmonei pasiekti savo strateginius tikslus;
Pateikti apibendrintas išvadas ir pasiūlymus problemai spręsti.
Viena iš svarbiausių įmonės veiklą įtakojančių veiksnių yra ekonominė aplinka. Ji daro didelę įtaką marketingo sprendimams. Vienas iš svarbiausių šios aplinkos veiksnių yra bendrasis vidaus produktas (BVP). Atsižvelgiant į tai, kad pastaruoju metu vyksta spartus šalies ekonomikos augimas (vidutiniškai 7-8 proc. per metus) ir prognozuojamas tolesnis jo augimas ne mažiau kaip 5 proc. kasmet, galima teigti, kad ekonominė aplinka yra palanki bendrovės plėtrai.
Kitas svarbus veiksnys yra pirkėjų pajamos, kurios apsprendžia, kiek klientas pasiruošęs išleisti mobiliojo ryšio paslaugoms. Šiuo metu vidutinis gyventojo atlyginimas viršija 1000 litų. Gyventojų pajamų augimas turėtų didinti mobiliojo ryšio paslaugų kainas, tačiau vargu, ar šis augimas realiai vyks dėl aršios konkurencijos mobiliojo ryšio paslaugų rinkoje. Visgi klientui svarbiausia yra teikiamų paslaugų kaina. Kuo ji žemesnė, tuo labiau klientas suinteresuotas naudotis šiomis paslaugomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-12
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis51.07 KB
AutoriusPovilas
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas5
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones veiklos analize telekomunikacijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą