Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Komunikacija ir įvaizdžio formavimo priemonės įmonėje "Tele2"

Komunikacija ir įvaizdžio formavimo priemonės įmonėje "Tele2"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Komunikacija ir įvaizdis. Komunikacija. Įvaizdis. Paslaugų teikėjų ir vartotojų komunikacijos priemonės. Pagrindinės komunikacijos priemonės. Sudėtingesnės komunikacijos priemonės. Komunikacijos tikslai skirtingose paslaugų vartojimo fazėse. Prieš vartojimą. Vartojant paslaugas . Po paslaugos vartojimo. Tele2 komunikacija ir įvaizdžio formavimas. Apie Tele2. Tele2 rinka ir konkurencija. Tele2 įvaizdžio formavimas. "Tele2" tikslinė rinka. "Tele2" SWOT analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 38.94 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą