Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės vidinės aplinkos analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Įmonės vidinės aplinkos analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos geležinkelių pristatymas. Lietuvos geležinkeliai anksčiau. Lietuvos geležinkeliai dabar. Darbo tvarkos taisyklių analizė. Darbuotojų atestacijos, kvalifikacijos kėlimas. Galimi kvalifikacijos kėlimo būdai. Lietuvos geležinkeliai darbuotojų kvalifikacija. Darbuotojų kvalifikacija, kurie susiję su keleiviu aptarnavimu. Darbuotojų kvalifikacija, kurie susiję su traukinių eismu. Periodinių žinių patikrinimo klausimai. Drausmės statusai. Darbo tvarkos taisyklės. Stresas. Stresus darbe dažniausiai sukelia. Streso mažinimo būdai. Iš vadovavimo organizacijos pusės. Iš darbuotojų pusės. Vidinė organizacijos aplinka. Organizacijos vertinimo kriterijai. Kiti organizacijos vertinimo kriterijai. Komunikacijos procesai organizacijoje. Komunikacijos rūšys ir kliūtys. Efektyvus informacijos priėmimas. Vertikali informacija. Žmonių elgesys grupėje. Bendradarbių tipai. Vadovas. Vadovo teisės organizacijoje. Vadovo stiliai. Autokratinis. Demokratinis. Liberalusis. Bendravimas ir sprendimo priėmimo būdai. Sprendimo priėmimo būdai. Valdymo sprendimo priėmimo proceso etapai. Bendravimas ir ryšiai. Organizacijoje bendravimas. Bendravimas su aplinka. Lietuvos geležinkelių vidinės aplinkos analizė. Organizacijos pranašumų ir silpnybių vertinimas. Organizacijos vertybės. Svarbiausias pajamų šaltinis. Svarbiausios sąnaudos. Organizacijos įvaizdis. Naujovės. Išvados.

Ištrauka

Mano tema yra organizacijos vidinės aplinkos analizė. Ši tema yra aktuali, nes tiek aš pati tiek kiti žmonės gali pasidomėti ir sužinoti geriau kas vyksta tos organizacijos vidinėje aplinkoje. Nes juk dažniausiai vartotojai,klientai mano tik išorinį vaizdą, ir jo pateikimą, jei norima kad būtų didesnis pelnas savo prekę darbuotojai stengiasi patekti kuo geriau su šypsena veide, bet juk mes nežinom kokia to žmogaus tuo metu vidinė būsena,kokius jis jausmus išgyvena,gal jis tuo metu buvo išbartas vadovų, raginamas greičiau ir geriau dirbti, bet jis su skausmu savo viduje turi šypsotis ir gražiai bendrauti su klientais, tai ši tema ir padės mums sužinoti kokie santykiai tvyro tos organizacijos viduje, ši analizė tinka daugumai organizacijų, nes beveik visos organizacijos veikia beveik ta pačia tvarka.Mano nagrinėjama organizacija yra Lietuvos geležinkeliai, ji teikia tokias paslaugas kaip keleivių vežimas. Mano tema aktuali dar ir tuo , kad gal ne kiekvienas vadovas ar darbuotojas gali gilintis į esamas problemas o pamatę jų organizacijos analizę,galės daryti išvadas ir esamus ir jei yra trūkumų juos naikinti ir to ko jiems trūksta tą įdiegti. Tokį darbą dirbant labai daug kas priklauso nuo klientų jei nebus klientų nebus ir pajamų, o norint klientus privilioti man atrodo labai svarbu yra teikiančių šią paslaugą palydovų mandagumas, šypsenos,aptarnavimo kokybė. Todėl ir nusprendžiau pasigilinti į šią organizaciją, sužinoti kaip ji atlieka savo darbą,ar klientai yra patenkinti teikiamomis paslaugomis. Labai svarbu daryti gerą reklamą, nes statistika rodo,kad žmonės labai pasitiki reklama. Taip pat šią temą pasirinkau,nes mano tėtis dirba šioje organizacijoje ir man lengviau gauti informacijos apie šią organizaciją,nes man dar būtų nedrąsu eiti i kitas organizacijas ir domėtis jų veikla,o gal net nesulaukčiau atsakymų tai jie laikytų savo slapta informacija, juk nei viena organizacija nenori atskleisti savo silpnybių ir jas parodyti kitiems,juk atskleisdami informaciją jie bijo rizikuoti ir kad šią informaciją gaus jų konkurentai ir pasinaudoję tos organizacijos silpnumais pradėti ją žlugdyti arba keisti savo įvaizdį,kad būtų dar geresni už savo konkurentus. Nors ne tiek aš daug sužinau apie Lietuvos geležinkelius, bet ši informacija bus tik mano žinioje ir dėstytojo,kuris skaitys šį darbą. Ši tema yra svarbi ir tuo ,kad klientai turi žinoti,kad juos aptarnauja atitinkamai išsilavinęs personalas,turintis stažą ir kuris sugebės padėti kritinėje situacijoje, klientai turi jaustis saugūs,kad juos veža saugūs traukiniai,kad ir kokį atstumą jie važiuoja, juk jau gyvename tokiais laikais, kai žmonės važinėja savo transporto arba naudojasi visuomeniniu ir tas visuomeninis transportas turi būti saugus. Nagrinėdama šią organizaciją,noriu kad daug kas keistųsi organizacijoje,kad visi žinotų kuo naudojasi,kas juos aptarnauja,kokie tvyro nuotaika organizacijos vidinėje aplinkoje ir su kokia nuotaika žmonės dirba savo darbus. Man svarbu yra sužinoti koks vadovas vadovauja šiai organizacijai ar jis dalijasi informacija su savo darbuotojais ar leidžia reikštis darbuotojams ar jie gali išsakyti savo nuomonę,daryti siūlymus ir ar jų siūlymai būna priimami, koks darbuotojų lygis ar jie yra kvalifikuoti ir ar būdami keleiviai su šiais darbuotojais gali jaustis saugūs. Ir visų šių tikslų aš bandysiu pasiekti bendraudama su vadovu,nors jų yra daug,bet bendravau tik su vienu, bendrauju su keliais darbuotojais,jie man papasakoja kažkiek informacijos,skaitau knygas apie šios organizacijos įkūrimo pradžią, stebiu kaip keičiasi organizacijos lygis kaip buvo prieš 85 metus ir dabar. Tokios informacijos gaunu tik iš knygų,pasigilinu į organizacijos vidines taisykles ir bandau sužinoti ar jų yra laikomasi,bet juk kaip visi žinoma taisyklės ir yra taisyklės,kad jos būtų laužomos,bet niekada negalima peržengti ribų,nes pažeidus taisyklę,kurios nederėjo gali nukentėti visa organizacija,man svarbu yra žinoti kaip tarpusavyje bendrauja personalas ar jie keičiasi informacija,kokių kyla sunkumų dirbant šį darbą, ar jų darbe iškyla stresų ir kaip jie su jais susitvarko,nes juk kiekvienas esantis stresas veikia organizaciją ir tai labai įvairiai gali atsiliepti organizacijai. Bandau sužinoti kokie reisai yra įtraukti į Lietuvos geležinkeliai tvarkaraštį.
Mano pasirinkta tema nėra labai aktuali mano studijuojamam dalykui,bet tai manau labai gali praversti jei aš kada nors gyvenime bandysiu kurti savo organizaciją,aš bent jau kažkiek orientuosiuosi į šį savo darbą ir stengsiuosi nedaryti klaidų,kokios pasitaiko daugumoje organizacijų.Nemažai informacijos gavau studijuodama vadybą, naudodamasi internetu bendraudama su personalu ir vadovu,skaitydama jų organizacijos taisykles. Noriu padėkoti mieliems žmonėms, kurie padėjo man šį darbą parašyti ir paaukojo savo brangų laiką. Išvados yra tokios ,kad aš labai daug ką sužinojau ir šia informacija noriu pasidalinti su tais,kurie nori kurti organizacija ir nenori daryti klaidų, juk yra sakoma iš klaidų mokomės,bet manau būtų geriau jei jų visai nedarytume ir iškart pateiktume puikius rezultatus. O juk aš net pati nežinau o gal man teks dirbti pačiai šį darbą ir jei dirbsiu tai jau turėsiu nemažai žynių ir jomis pasinaudosiu norėdama parodyti gerą savo darbo lygį,juk manau už tai būčiau pagirta.
Dažniausiai vartoju tokius žodžius kaip;
Vadovas(demokratinis,autokratinis)
Reisai
Vidinė aplinka(pajamos,sąnaudos)
Stresai
Personalas
Komunikacija
Kvalifikacija ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-04
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis47.26 KB
AutoriusKleopatra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones vidines aplinkos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą