Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės strateginio plano analizė: UAB "Ryterna"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės strateginio plano analizė: UAB "Ryterna"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Strategijos formavimo teoriniai aspektai. Strateginio planavimo reikšmė ir procesas. Misijos, tikslų nustatymo svarba. Išorinė aplinka ir jos įvertinimas. Vidinė aplinka ir jos įvertinimas. Strategijos parinkimo alternatyvos ir įgyvendinimo problemos. Tyrimo rezultatų analizė. Institucijos aplinkos analizė. Institucijos išteklių analizė. UAB "Ryterna" SSGG analizė.. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Institucijos veiklos strategija. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Šiuolaikinėje visuomenėje, vykstant spartiems technologiniams pokyčiams, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą. Todėl vadovavimo įgūdžius būtina papildyti strateginio planavimo įgūdžiais. Kad įmonės pasiektų savo užsibrėžtų tikslų, vadovai apie galimybes ir besikeičiančių sąlygų poveiki turi mąstyti strategiškai. Jie privalo atidžiai stebėti išorinę aplinką, norėdami žinoti, kada pradėti strateginius pasikeitimus.
Strateginio planavimo kūrėjai H. I. Ansoff (1979), R. L. Ackoff (1985), K. R. Andrews (1980) ir kt. teigė, kad įmonės privalo planuoti savo ateiti, formuluoti tikslus ir bendrą politiką. Šie autoriai pasiūlė formalias strateginių planų sudarymo procedūras, grindžiamas SSGG (SWOT) analize. Įvertinus įmonės stipriąsias ir silpnąsias puses bei aplinkos grėsmes ir galimybes, siekiant įgyvendinti numatytus tikslus, sudaromi strateginiai planai. Strateginis planas – tai vadovybės priimtas, veiksmų ir sprendimų rinkinys, kurio pagrindu ruošiamos specifnės strategijos, padedančios įmonei siekti savo tikslų. Strategija – tai detalus visapusiškas kompleksinis planas, užtikrinantis įmonės misijos ir tikslo siekimą. Strateginis planas būtinai turi būti paremtas plačiais tyrimais ir faktais apie verslo šaką, rinką, konkurenciją ir kt. Todėl įmonė, sudarydama strategini planą turi nuolat rinkti ir analizuoti didelius informacijos kiekius. Tobulai parengta strategija teikia įmonei apibrėžtumo, individualumo.
Įmonės strategijos samprata gali būti dvejopa:
• Viena vertus, strategija dažnai tapatinama su įmonės ateities planais. Strategija – tai visos įmonės arba jos dalies veiklos modelis, apibrėžiantis įmonės politiką, nustatantis tikslus, priemones, ir galimus būdus jiems pasiekti;
• Kita vertus, strategija, dažnai suprantama kaip nuolatinė įmonės ir jos aplinkos sąveika, nes kiekviena įmonė turi savo aplinką ir palaiko su ja tam tikrus santykius.
Strateginis planavimas yra gana sudėtingas socialinis reiškinys, glaudžiai susijęs su daugeliu svarbių ekonomikos ir visuomenės vystymosi procesu.
Temos aktualumas apibrėžiamas tuo, kad Lietuvos įmonės dar mažai dėmesio skiria įmonės strateginiam planavimui. Šiuolaikinėms verslo įmonėms, siekiančioms efektyviai veikti įtemptos konkurencijos bei nuolatinių pokyčių sąlygomis, nebepakanka tradicinių valdymo būdų, todėl strateginį planą svarbu analizuoti bei jį pritaikyti prie pasikeitusios įmonės išorinės ir vidinės aplinkos.
Darbo tikslas – atlikti įmonės strateginio plano analizę, atskleisti bei nurodyti jo trūkumus.
Siekiant šio tikslo, iškeliami tokie uždaviniai:
1. Išnagrinėti teorinius strateginio planavimo klausimus.
2. Išanalizuoti įmonės išorinę bei vidinę aplinką.
3. Atlikti įmonės strateginio plano analizę.
4. Atskleisti strateginio plano trūkumus UAB "Ryterna".
Darbo objektas – įmonės strateginis planas.
Darbo dalykas – įmonės strateginio plano analizė.
Problema – pasikeitus situacijai rinkoje, įmonės iškelti tikslai jau negali būti realizuoti
naudojant senąją strategiją.
Metodai – mokslinės literatūros analizė, įmonės santykinė (finansinių rodiklių) analizė, finansinių rezultatų prognozavimas, remiantis trendo funkcijos metodu.
Darbe atsiribojama nuo išsamesnės įmonės prekybos centrų pagal buvimo vietą analizės.
Konkretūs darbo rezultatai. Siekiama įrodyti, kad įmonės, aršioje konkurencinėje kovoje sėkmingiau gali vystyti veiklą, nuolat prižiūrėdamos ir pritaikydamos prie besikeičiančių sąlygų savo veiklos strategijas.
Rašant ši darbą naudota įvairi mokslinė literatūra tiriamu klausimu, moksliniai straipsniai,
UAB "Ryterna" veiklos duomenys, statistinė medžiaga.
Šis darbas galėtų būti vertingas įmonės vadovams, formuojantiems verslo strategijas bei
sprendžiantiems strateginio planavimo įgyvendinimo problemas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-17
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis43.81 KB
Autoriusjurgita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones strateginio plano analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą