Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Plėtros galimybių studija įmonėje

Plėtros galimybių studija įmonėje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Plėtros galimybės. Santrauka. Summary. Įvadas. Plėtros reikšmė įmonės veiklai. Įmonės plėtros samprata ir reikšmė. UAB "X" tikslai ir uždaviniai. Įmonės kūrimo idėja. Investicijų ekonominis efektyvumas. Dokumentų rengimas. Verslo planas. Įmonės veiklos plėtojimo sąlygos. Verslo idėjos aprašymas. Įmonės aplinkų analizė. Įmonės išoriniai veiksniai. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Konkurencijos aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės vidiniai veiksniai. Tiekėjai. Vartotojai. Personalas. PTGG (SWOT) analizė. UAB "X" PTGG (SWOT) analizė. Įmonės plėtros galimybių analizė. Plėtros kompleksas. Produkto analizė. Kainos ir produkto santykis. Vietos analizė. Prekės ar paslaugos pristatymo, pateikimo analizė. Rėmimo analizė. Įmonės įvaizdžio formavimas. Rinkos tyrimas. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio rinkos tyrimas. Esminiai tyrimo faktai. Tyrimo ataskaita. Išvados. Pasiūlymai. Priedai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

35 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 527.45 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą