Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės pardavimų programos analizė: UAB "Utenaitis"
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Įmonės pardavimų programos analizė: UAB "Utenaitis"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849
Aprašymas

Santrauka. Summary. Įvadas. Pardavimų programos formavimas. Pardavimų programos samprata. Pardavimų programos parengimas. Pardavimų strategijos parinkimas. Pardavimų programos biudžetas. Pardavimų programos kontrolė. Pardavimų programos rėmimas. UAB "Utenaitis" pardavimų programos analizė. UAB "Utenaitis" veikla. Bendrovės situacijos analizė. UAB "Utenaitis" pardavimų programos rengimas. Įmonės pardavimų programos vertinimas vartotojų požiūriu. UAB "Utenaitis" pardavimų programos tobulinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai. Paveikslai. Lentelės.

Ištrauka

Kiekviena įmonė siekianti kuo pelningesnės veiklos, turi planuoti savo veiklą. Negalima pradėti prekių pardavimo nežinant, kiek, kada ir kokių prekių reikės pateikti vartotojams arba jų tarpininkui, prekybos organizacijai. Taigi, pirmiausia turi būti ištirti vartotojų poreikiai, reikalavimai prekių kokybei, kiekiui ir kainai. Taip pat reikia žinoti konkrečių prekių kiekius tam tikram laikotarpiui, kad būtų galima pasirengti darbui, numatyti tikslias užduotis kiekvienai darbo vietai. Tik taip bus patenkinti ir vartotojai ir pati įmonė.
Pardavimų sėkmė didele dalimi priklauso nuo įmonės strateginių nuostatų produkto ir elgesio rinkoje klausimais.
Siekiant planuoti įmonės pardavimo apimtis natūrine ir vertine išraiška, numatyti būtinus veiksmus jiems pasiekti bei įvertinti reikalingas išlaidas, sudaroma pardavimo programa.
Pardavimo programa – tai bendrų ir asortimentinių produkto gamybos ir pardavimo apimčių bei terminų nustatymas.(Gečienė E., 2004,p.74).
Baigiamajame darbe, darbo autorius analizuoja UAB "Utenaitis" pardavimus, t.y. apibūdina pardavimų planavimą, pasirinktą strategiją ir pardavimų programos tobulinimo galimybes.

Darbo objektas – UAB "Utenaitis" pardavimų programa.

Darbo tikslas yra išanalizuoti UAB "Utenaitis" pardavimų programą.

Darbo uždaviniai:
1. Apibūdinti pardavimo programos esmę ir reikšmę.
2. Išnagrinėti pardavimų programos rengimą.
3. Atlikti UAB "Utenaitis" situacijos analizę.
4. Išanalizuoti UAB "Utenaitis" pardavimų programos rengimą.
5. Išnagrinėti pardavimų programos vertinimą vartotojų požiūriu.
6. Numatyti įmonės pardavimų programos tobulinimo galimybes.

Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros ir informacijos šaltinių analizė, nagrinėjant pardavimų programos formavimą.
2. UAB "Utenaitis" situacijos analizė.
3. Vartotojų anketinė apklausa, siekiant išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie UAB "Utenaitis" prekybos centrą "Viskas Jūsų namams", prekių pasiūlą bei pardavimus.

Darbe pasiektos šios profesinės kompetencijos:
1. Mokėjimas naudotis informacijos šaltiniais.
2. Gebėjimas vertinti verslo aplinką ir savo galimybes.
3. Gebėjimas priimti sprendimus.
4. Gebėjimas vertinti esamą įmonės (padalinio) veiklą
5. Mokėjimas parengti įmonės (padalinio) veiklos vystymo strategiją ir taktiką.
6. Gebėjimas organizuoti nenutrūkstamą darbo procesą verslo įmonėje ar jos padaliniuose.
7. Gebėjimas kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją.
8. Mokėjimas bendrauti ir bendradarbiauti.
9. Mokėjimas valdyti ir kontroliuoti turimus materialinius ir finansinius išteklius.
10. Gebėjimas analizuoti kainų politiką.


Darbo struktūra: darbą sudaro 47 puslapiai, 19 paveikslų ir 8 lentelės. Rašant šį darbą buvo naudojamasi lietuvių ir užsienio šalių autorių literatūra bei internetiniais puslapiais.

1. PARDAVIMŲ PROGRAMOS FORMAVIMAS
1.1. Pardavimų programos samprata

Siekiant planuoti įmonės pardavimo apimtis natūrine ir vertine išraiška, numatyti būtinus veiksmus jiems pasiekti bei įvertinti reikalingas išlaidas, sudaroma pardavimo programa.
Pardavimo programa - funkcinė marketingo plano dalis. Marketingo planas daugumoje bendrovių yra vienas iš įmonės strateginio planavimo proceso elementų. Tai ypatingai svarbu stambioms bendrovėms, kurios turi padalinius, veikiančius įvairiose rinkose arba apimančius skirtingas verslo sritis. Šie padaliniai vadinami strateginiais verslo vienetais. Tokioje bendrovėje sudarant strateginius planus, svarbu paskirstyti bendrovės išteklius rinkoms ar prekių grupėms. Jei bendrovė užsiima keletu veiklos sričių, tada visas strateginio planavimo procesas tampa kompleksinis, apimantis skirtingų veiklos sričių ir lygių planus. Ši strateginių planų hierarchija apima bendrovės, verslo vieneto strateginius planus, atskirų funkcinių padalinių, taip pat ir marketingo, planus ir atskirų marketingo funkcijų, tarpe jų ir pardavimo, programas. (Bučiūnienė I., 2002,p.16).
Pardavimo programa – tai bendrų ir asortimentinių prekės gamybos ir pardavimo apimčių bei terminų nustatymas. Pardavimo programos sudarymo tikslumas ir operatyvumas priklauso nuo rinkos analizės duomenų aiškumo ir nuo jų pateikimo laiku.(Sakalas A. ir kt., 2000, p.281).
Pasikeitus situacijai rinkoje, koreguojamas planavimo procesas, keičiama pardavimo strategija atskiruose rinkos segmentuose, gali pasikeisti atskirų produktų asortimentinių grupių gamybos apimtys, kartu keisis ir pardavimų biudžetas. (Gečienė E., 2004,p.74). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-23
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis47 puslapiai 
Literatūros šaltiniai19 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis182.79 KB
AutoriusTomas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones pardavimu programos analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą