Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės pardavimų skatinimo priemonių analizė: viešbutis "Reval Hotel Lietuva"

Įmonės pardavimų skatinimo priemonių analizė: viešbutis "Reval Hotel Lietuva"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pardavimų skatinimo samprata, priemonės ir pardavimų skatinimo organizavimo ypatumai. Rėmimo (komunikavimo) politika. Rėmimas. Reklama. Reklamos priemonių parinkimas. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimo priemonių naudojamų viešbutyje "Reval Hotel Lietuva" svarbos tyrimas. Bendros žinios apie viešbutį. Tyrimo pagrindimas. Konferencijų skyriaus personalas. Konferencijų skyriaus veikla, patalpos, naudojamos priemonės ir įranga. Salių talpa. Techninė įranga. Kainos. Darbai ir veikla. Ateities planai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Utenos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 233.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą