Didmeninės farmacijos kompanijos "Ottop" ir jos teikiamų paslaugų analizė. Teikiamos paslaugos analizė. Dabartinė kompanijos situacijos analizė. Paskirstymo kanalai. Klientai. Firmos gamintojos (FG)-tiekėjai. Rinkos dydis. Rinkos dydis (IMS Health duomenimis). Rėmimo veiksmai. Tiesioginis pardavimų skatinimas. Renginiai. Reklama. Marketingo aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Kompanijos padėtis rinkoje. Makro aplinkos analizė. Marketingo tikslų nustatymas. Kompanijos pagrindiniai tikslai. Tikslinių rinkos segmentų parinkimas ir jų aprėpimo strategijos. Marketingo komplekso apibūdinimas. Paslaugos charakteristika. Numatomos kainos. Paskirstymo kanalų parinkimas. Rėmimo veiksmai. Marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos.