Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės ir jos teikiamų paslaugų analizė: farmacijos kompanija "Ottop"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės ir jos teikiamų paslaugų analizė: farmacijos kompanija "Ottop"

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Didmeninės farmacijos kompanijos "Ottop" ir jos teikiamų paslaugų analizė. Teikiamos paslaugos analizė. Dabartinė kompanijos situacijos analizė. Paskirstymo kanalai. Klientai. Firmos gamintojos (FG)-tiekėjai. Rinkos dydis. Rinkos dydis (IMS Health duomenimis). Rėmimo veiksmai. Tiesioginis pardavimų skatinimas. Renginiai. Reklama. Marketingo aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Kompanijos padėtis rinkoje. Makro aplinkos analizė. Marketingo tikslų nustatymas. Kompanijos pagrindiniai tikslai. Tikslinių rinkos segmentų parinkimas ir jų aprėpimo strategijos. Marketingo komplekso apibūdinimas. Paslaugos charakteristika. Numatomos kainos. Paskirstymo kanalų parinkimas. Rėmimo veiksmai. Marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-12
DalykasĮmonių aprašymų referatas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis25.78 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word farmacijos_kompanijos_analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą