Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės įvaizdžio formavimo etapai paslaugų įmonėje: UAB "Bitė Lietuva"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Įmonės įvaizdžio formavimo etapai paslaugų įmonėje: UAB "Bitė Lietuva"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Įvadas. Įmonės įvaizdžio samprata. Įmonės įvaizdžio esmė bei reikšmė. Įmonės įvaizdžio formavimo ypatybės. Įmonės įvaizdžių tipai. Įmonės įvaizdžio formavimas. Užsienio autorių patirtis formuojant organizacijų įvaizdžio modelius. Lietuvių autorių įmonių įvaizdžio modelių analizė. Apibendrintas organizacijos įvaizdžio valdymo modelis. Įmonės įvaizdžio formavimo etapai ir valdymo strategija. UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio formavimas. UAB "Bitė Lietuva" istorija. UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio valdymo modelis. Vartotojų požiūris į "Bitės" įvaizdį, tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. "Bitės Lietuva" įvaizdžio stiprinimas. Išvados. Summary. Priedas (1).

Ištrauka

Šių dienų pagrindinė verslo problema anaip tol nebėra prekių trūkumas. Pagrindinis galvos skausmas su kuriuo susiduria kiekvienas verslininkas yra klientų trūkumas. Šiuo metu įmonės gali pasiūlyti kur kas daugiau prekių ir paslaugų, nei vartotojai jų gali nupirkti. Tad kova rinkoje vyksta ne tiek tarp paslaugų ir firmų, bet kiek tarp paslaugų ir firmų įvaizdžių.
Kiekvienai firmai labai svarbu formuoti tokį savo įmonės įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus pačiai įmonei. Ateities rinkoje tarp gausybės panašios kokybės paslaugų bei prekių svarbų vaidmenį vaidins įmonės įvaizdis bei stilius. Jų formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Kaip "Sunkist" kompanijos prezidentas Russell Hanlin yra pasakęs: "Apelsinas yra apelsinas... Nebent... To apelsino vardas būtų Sunkist, vardas, kurį žino ir kuriuo pasitiki apie 80 procentų vartotojų" Ta patį būtų galima pasakyti ir apie Vilniaus universitetą: "Yra universitetai ir yra Vilniaus universitetas".
Kad bet kokiai įmonei ypatingai yra svarbus jos įvaizdis patvirtina ir Roberto Goizueta, buvęs "Coca-Cola Company" vice prezidentas: "Net jeigu rytoj sudegtų visos mūsų gamyklos vargu ar sumenkėtų mūsų įmonės vertė, nes visa įmonės vertė glūdi jos įvaizdyje ir per metus veiklos sukauptose žiniose"
Visos paslaugas teikiančios įmonės norėdamos būti viena iš stipriausių savo srityje, turi įvairiais būdais formuoti kompanijos įvaizdį, kurti savitą palankų įmonei stilių, išsakyti visuomenei savo pasiekimus bei daug žadančius, tačiau nemelagingus ateities planus.
Mano darbo tikslas – išanalizuoti kaip yra formuojamas paslaugas teikiančios įmonės įvaizdis, kokius etapus pereina kiekviena įmonė formuodama savo įvaizdį. Įgautas teorines žinias, išdėstytas pirmuosiuose kursinio darbo skyriuose, pritaikysiu nagrinėdamas telekomunikacines paslaugas teikiančią visiems gerai žinomą bendrovę – UAB "Bitė Lietuva".
Lietuvos rinkoje pagrindines vietas tarp telekomunikacinas paslaugas teikiančių bendrovių užima UAB "Tele 2" ir UAB "Omnitel". Šių dviejų rinkos milžinų kova del didesnės rinkos dalies tarsi nustumia į antrą planą UAB "Bitė Lietuva", nors pastaroji 2005 m. duomenimis turejo 1 700 000 klientų . Todėl mano darbo tikslas ir yra išsiaiškinti, kokie yra įmonės įvaizdžio formavimo etapai, kokia yra įvaizdžio formavimo strategija, atskleisti formuojamo įvaizdžio vaidmenį šiuolaikinėje rinkoje ir išanalizuoti vartotojų požiūrį į "Bitė Lietuva" formuojamą įvaizdį.
Minėtam tikslui pasiekti užsibrėžiau tokius uždavinius:
• Suprasti įmonės įvaizdžio esmę, jo svarbiausias formavimo ypatybes;
• Išsiaiškinti, kokius etapus turi praeiti kiekviena įmonė formuodama savo įvaizdį;
• Atskleisti, kaip UAB "Bitė Lietuva" kuria savo įvaizdį;
• Pateikti suformuotus siūlymus UAB ,,Bitė Lietuva" įvaizdžio formavimui bei gerinimui.
Norėdamas įgyvendinti užsibrėžtą tikslą bei jį konkretizuojančius uždavinius pirmiausia išsistudijavau "Bitė Lietuva" ir jos pagrindinių konkurentų internetinius puslapius, kuriuose gausu įvairios informacijos apie įmonės veiklą, strategiją, tikslus.
Iš gausybės literatūros šaltinių pasirinkau marketingo, vadybos plačiai žinomus vadovus kaip antai V. Pranulio, A. Pajuodžio S. Urbonavičiaus R. Virvilaitės "Marketingą", P. Kotler "Marketingas" ir M. Čeikauskienės "Reklama ir firmos įvaizdis". Juose radau paprastai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie įmonių įvaizdžio formavimą. Galiausiai, siekdamas išsiaiškinti "Bitė Lietuva" paslaugų vartotojų požiūrį į įmonės aptarnavimą bei jų pasiūlymus, kaip galima būtų patobulinti šios organizacijos veiklą, sudariau anketą su tyrimo tikslą atitinkačiais klausimais.
Visas darbas yra suskirstytas į keturias dalis. Pirmoji dalis yra teorinė, kurioje įsigilinama į paslaugų teikėjų įmonės įvaizdžio esmę bei pastarojo formavimo ypatybes.
Antroji dalis taip pat yra teorine, tačiau joje nagrinejami praktiniai užsienio ir Lietuvos mokslininkų sukurti įvaizdžio formavimo modeliai, įvaizdžio formavimo etapai ir valdymo strategija.
Trečioje dalyje teorinė dalis susiejama su praktine UAB "Bitė Lietuva" veikla. Čia apžvelgiama "Bitė Lietuva" istorija, jos tikslais ir teikiamomis paslaugomis, taip pat bandoma išanalizuoti "Bitė Lietuva" taikomas įvaizdžio formavimo priemones.
Paskutinė dalis yra skirta praktinio tyrimo analizei. Atlikau tyrimą – anketavimą, pateikiau tyrimo rezultatus, bei pasiūlymus ,,Bitė Lietuva" įvaizdžio gerinimui. Anketos tyrimo rezultatų duomenis panaudojau rašant ketvirtą šio skyriaus poskyrį apie veiklos tobulinimo galimybes UAB "Bitė Lietuva".
Šio kursinio darbo praktinė reikšmė yra skaitytojo gilesnis suvokimas apie įmonės įvaizdžio prasmę ir jo formavimo ypatybes.
Darbo išvadose glaustai išdėsčiau kaip man pavyko pasiekti iškeltą tikslą bei uždavinius, ką naujo sužinojau iš nagrinėtos teorijos bei anketinės apklausos rezultatų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-22
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai18 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis880.27 KB
AutoriusAdomas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdzio formavimo etapai paslaugu imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą