Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės įvaizdžio formavimas: UAB "Norfos mažmena" prekybos centras Pakruojo mieste

Įmonės įvaizdžio formavimas: UAB "Norfos mažmena" prekybos centras Pakruojo mieste

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įvaizdžio formavimo mažmeninėje prekyboje teoriniai aspektai. Organizacijos įvaizdžio samprata ir jo dedamosios. Organizacijos įvaizdį įtakojančios išorinės ir vidinės aplinkos analizė. Įvaizdžio formavimo teorinė analizė mažmeninės prekybos įmonėse. Mažmeninės prekybos įmonių įvaizdžio vertinimo metodai. Prekybos centro "Norfa" įvaizdžio formavimo analizė. Bendra UAB "Norfos mažmena" veiklos charakteristika. Prekybos centro "Norfa" Pakruojo mieste veiklos analizė. Prekybos centro "Norfa" Pakruojo mieste įvaizdžio įvertinimas anketavimo būdu. Darbuotojų anketų analizė. Klientų anketų analizė. Išvados. Priedai (5).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

39 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 217.62 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą