Įvadas. Įmonės įvaizdžio samprata. Įmonės įvaizdžio esmė bei reikšmė. Įmonės įvaizdžio formavimo ypatybės. Įmonės įvaizdžių tipai. Įmonės įvaizdžio formavimas. Užsienio autorių patirtis formuojant organizacijų įvaizdžio modelius. Lietuvių autorių įmonių įvaizdžio modelių analizė. Apibendrintas organizacijos įvaizdžio valdymo modelis. Įmonės įvaizdžio formavimo etapai ir valdymo strategija. UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio formavimas. UAB "Bitė Lietuva" istorija. UAB "Bitė Lietuva" įvaizdžio valdymo modelis. Vartotojų požiūris į "Bitės" įvaizdį, tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. "Bitės Lietuva" įvaizdžio stiprinimas. Išvados. Summary. Priedas (1).