Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Pardavimų valdymas: UAB "Odmė ir partneriai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimų valdymas: UAB "Odmė ir partneriai"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Pardavimas valdymas. Literatūros teorijos analizė. Sąvokų pateikimas. Įmonės mikroaplinkos ir makroaplinkos veiksnių analizė. Pardavimo strategijos. UAB "Odmė ir partneriai" pardavimų valdymas. Įmonės charakteristika. Bendra įmonės veiklos analizė. Pardavimo apimties analizė. Konkurencijos analizė. Pardavimo strategijos nustatymas. Rinkos potencialo nustatymas ir įmonės pardavimo apimčių prognozavimas. Pardavimo plano sudarymas. Pateikimo kanalų parinkimas. Pardavimo padalinio organizacinės struktūros suformavimas. Pardavimo padalinio darbuotojų skaičiaus nustatymas. Pardavimo padalinio darbuotojų skatinimas. Pardavimo biudžeto sudarymas. Išvados.

Ištrauka

Pardavimų valdymas, kaip pardavimo tikslų siekimo procesas, yra analizuojamas, planuojamas, koreguojamas ir kontroliuojamas. Bendra prasme pardavimų valdymas yra pardavimų funkcijų ir operacijų valdymas siekiant užsibrėžtų įmonės ūkinės komercinės veiklos tikslų, todėl tam naudojamos visos pardavimų valdymo priemonės, pardavimo personalo valdymo principai ir galimybės.
Ūkinė komercinė veikla duoda teigiamų rezultatų tik tada, jei ji visiškai atitinka vartotojų interesus, yra pagrįsta vadovų intuicija ir mąstymu. Sėkmingam įmonės gyvavimui gali padėti ir profesionalus, pardavimų valdymo, srities išmanymas.
Pasirinkta ši tema dėl to, kad ji yra idomi, aktuali ir pateikianti daug klausimų. Todėl bandysime trumpai išanalizuoti kelis literatūros šaltinius, kurie padės atsakyti į iškylusius klausimus.
Darbe nagrinėjama įmonės "Odme ir partneriai" prekiaujančios skalbimo melteliais REX (viena iš parduodamų firmos prekių).
Darbo objektas – Pardavimų valdymas.
Darbo tikslas ¬– Išnagrinėti pardavimų valdymą UAB "Odmė ir partneriai".
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti pagrindines sąvokas;
2. Pateikti ir aptarti įtaką darančius veiksnius įmonės pardavimų organizavimui;
3. UAB "Odmė ir Partneriai" pardavimų valdymo analizė;
4. Išvadų pateikimas.
Darbo atlikimo metodas:
1. Literatūros analizė. Buvo atlikta įvairių Lietuvos autorių literatūros analizė. V. Sūdžius, V. Pranulis, E. Gečienė, L. Juozaitienė, A. Sakalas, B. Neverauskas.
2. Pardavimo duomenys panaudoti iš UAB "Odmė ir Partneriai" pardavimo padalinio pateiktų dokumentų.
Darbo sudėtinės dalys: titulinis lapas, turinys, įvadas, teorinė dalis, praktinė dalis, išvados, literatūros šaltiniai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-02
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis136.37 KB
AutoriusDarius
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaUtenos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pardavimu valdymas UAB Odme ir partneriai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą