Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Pardavimų valdymas: UAB "Odmė ir partneriai"

Pardavimų valdymas: UAB "Odmė ir partneriai"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pardavimas valdymas. Literatūros teorijos analizė. Sąvokų pateikimas. Įmonės mikroaplinkos ir makroaplinkos veiksnių analizė. Pardavimo strategijos. UAB "Odmė ir partneriai" pardavimų valdymas. Įmonės charakteristika. Bendra įmonės veiklos analizė. Pardavimo apimties analizė. Konkurencijos analizė. Pardavimo strategijos nustatymas. Rinkos potencialo nustatymas ir įmonės pardavimo apimčių prognozavimas. Pardavimo plano sudarymas. Pateikimo kanalų parinkimas. Pardavimo padalinio organizacinės struktūros suformavimas. Pardavimo padalinio darbuotojų skaičiaus nustatymas. Pardavimo padalinio darbuotojų skatinimas. Pardavimo biudžeto sudarymas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Utenos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 136.37 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą