Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Komunikacija ir įvaizdžio formavimo priemonės įmonėje "Tele2"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikacija ir įvaizdžio formavimo priemonės įmonėje "Tele2"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Komunikacija ir įvaizdis. Komunikacija. Įvaizdis. Paslaugų teikėjų ir vartotojų komunikacijos priemonės. Pagrindinės komunikacijos priemonės. Sudėtingesnės komunikacijos priemonės. Komunikacijos tikslai skirtingose paslaugų vartojimo fazėse. Prieš vartojimą. Vartojant paslaugas . Po paslaugos vartojimo. Tele2 komunikacija ir įvaizdžio formavimas. Apie Tele2. Tele2 rinka ir konkurencija. Tele2 įvaizdžio formavimas. "Tele2" tikslinė rinka. "Tele2" SWOT analizė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-27
DalykasĮmonių aprašymų referatas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis38.94 KB
Autoriusjau_temsta
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą