Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės ir jos vartotojų santykių vertinimas: UAB "Rūta"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės ir jos vartotojų santykių vertinimas: UAB "Rūta"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Santrauka. Summary. Įvadas. Teorinė dalis. Marketingas ir jo funkcijos. Įmonių elgesys. Rinkos tyrimai. Vartotojų elgesys. Vartotojų informavimas. Konkurencija. Praktinė dalis. UAB "Rūta" pristatymas. Gamyba. Vartotojai. Gamintojai. Pasiūlymų ir skundų knyga. Kokybės vadyba UAB "Rūtoje". Konkurencija. Klientų požiūris į įmonę. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

TYRIMO AKTUALUMAS. Konditerijos pramonė yra labai svarbi pramonės šaka. Konditerijos gaminiai yra perkami ne tik nacionalinių švenčių, gimtadienių, vestuvių, krikštynų progomis, bet ir kaip kasdieninio vartojimo prekė. Taigi neveltui ji užima trečią vietą po alkoholio ir tabako vartojimo. Dėl šios priežasties pasirinkta nagrinėti UAB ,,Rūta".
TYRIMO OBJEKTAS - UAB "Rūta" ir jos vartotojų santykiai.
TYRIMO TIKSLAS - aprašyti surinktą teoriją ir ją išanalizuoti bei susieti su UAB "Rūta", atlikus anketinę apklausą vartotojų tarpe. Įvertinti įmonės ir jos vartotojų santykius, juos aptarti.
TYRIMO UŽDAVINIAI:
1. Išsiaiškinti, kokie yra UAB ,,Rūta" konkurentai.
2. Nustatyti, kaip įmonė stengiasi palaikyti santykius su savo vartotojais.
3. Nustatyti, kaip vartotojai vertina santykius su šia įmone.
TYRIMO PROBLEMA. Kaip įmonė stengiasi palaikyti santykius su vartotojais ir kaip vartotojai vertina UAB ,,Rūta"?
TYRIMO METODIKA.
Darbe bus naudotasi šiais tyrimo metodais:
• Literatūros analizės ir apibendrinimo;
• Lyginamosios analizės;
• Grafinių tendencijų vaizdavimo;
• Anketavimo.
Analizė - mokslinis metodas, pagrįstas faktiniu visumos skaidymu į sudėtines dalis. Statistinė analizė - mokslinio tyrimo etapas, kai surinktoji empirinė medžiaga apie tyrimo objektą aprašoma, vertinama matematiniais metodais, nustatomi dydžių ryšiai. Šiame darbe surinkta statistinė medžiaga buvo susisteminta, išanalizuota palyginamuoju analizės metodu, pateiktos lentelės, grafikai. Lyginimas - mokslinis metodas, kuriuo vykdomas objektų gretinimas ir vertinimas. Taikant šį būdą galima įvertinti rodiklių augimo tempus, dinamiką, tendencijas, galimybes. Pirmiausia keliant vartotojų aptarnavimo lygį būtina išsiaiškinti vartotojų poreikius. Tam tikslui paprastai naudojama įvairiais būdais atliekama anketinė apklausa: žodžiu, raštu, telefonu. Taigi šiame darbe buvo pritaikytas anketavimas, norint sužinoti respondentų nuomonę apie nagrinėjamus klausimus. Anketa - tai klausimų, kuriuos apjungia tyrėjo siekimas ištirti kokį nors socialinį reiškinį ar procesą, visuma. Anketinė apklausa gali būti grupinė ir individuali. Be platesnės apimties tyrimo, praktikuojami ir išsamesni, ilgiau trunkantys pokalbiai su 10-15 vartotojų. Ją galima vykdyti respondentų darbo, mokymosi, laisvalaikio praleidimo ir kt. vietose. Kai anketavimas individualus, respondentas atsakydamas į klausimus gali skirti kiek nori laiko, jo neveikia aplinka ir pats apklausėjas. Šiam darbui buvo padaryta 52 žmonių iš skirtingų vietovių individuali apklausa. Anketos pavyzdys pateiktas 1 priede.
Kursinį darbą atliko keli autoriai. Teorinę dalį parašė Vaida Ščipokaitė ir Viktorija Kasparavičiūtė,o praktinę – Rūta Žutautaitė ir Eglė Tamašaitytė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-25
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis55.91 KB
AutoriusVika
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. S.Stoškus
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ir jos vartotoju santykiu vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Doc. S.Stoškus
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą