Įvadas. Darbo objektas – AB "TEO" ryšio vartotojų nuomonė. Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą. Rinkodaros aplinka. Makroaplinka. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Rinkodaros planas. Pardavimų prognozavimas. AB "TEO LT" įmonės rinkodaros planas Įmonės veikla, misija, tikslai. Įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Įmonės rinka ir jos tendencija. Įmonės SWOT analizė (GGSS). Įmonės tikslinės rinkos nustatymas ir pasirinkta rinkodaros strategija. Įmonės vartotojų nuomonės tyrimas. "TEO" įmonės rinkodaros analizė. Kainos ir paslaugos analizė. Paslaugos paskirstymo analizė. Paslaugos rėmimo analizė. AB "TEO" įmonės paslaugos pardavimų prognozė. Išvados. Priedai: anketa ir jos analizė, grafikai.