Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Efektyvaus planavimo metodai: teorija ir praktika. Interneto prieigos ir balso telefonijos paslaugų teikimas AB "Teo LT"

Efektyvaus planavimo metodai: teorija ir praktika. Interneto prieigos ir balso telefonijos paslaugų teikimas AB "Teo LT"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Strateginio planavimo teorinė analizė. Strateginio valdymo esmė. Strateginio planavimo prielaidos. Strateginio planavimo esmė. Išteklių paskirstymas. Prisitaikymas prie aplinkos. Vidinis koordinavimas. Organizacinis vidinis numatymas. Strateginiai sprendimai. Strateginė analizė. Organizacijos išorinės aplinkos analizė. Organizacijos vidinės aplinkos analizė. Konkurencinės padėties įvertinimas. BCG matrica. ADL matrica. McK matrica. Strateginis planavimas AB "Teo LT". AB "Teo LT" pristatymas. AB "Teo LT" strateginio planavimo analizė. Korporacijos tapatumo programa. Klientų lojalumo programa. Paslaugų segmentavimas. Pajamų segmentavimas. Apdovanojimų segmentavimas. Klientų/įmonės sąveikos programa. Procesai. Pagrindiniai principai. Informacijos tiekimas (įmonė, paslaugos, kainos, užmokestis). Klientų skundų aptarnavimo procesas. Tiekimas (paslaugų įgyvendinimas). Gedimų tvarkymo procesai. Sistemos. Reikalingi pokyčiai. Klientų aptarnavimas. Įgyvendinimas ir aptarnavimas. Techninės ir tinklo tiesimo struktūros. Pilnai realizuota klientų santykių valdymo sistema. Įmonės kultūros programa. Kultūros vystymo programa. Misija. Siekiai. Tikslas. Programa (ką daryti). Veiksmai (kaip padaryti). Rezultatai. AB "Teo LT" porterio konkurencijos modelis. AB "Teo LT" SWOT analizė. Stipriosios pusės. Silpnosios pusės. Grėsmės. Galimybės. Išvados. Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 207.73 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą