Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės analizė: kavos tiekimas "Starbucks"

Įmonės analizė: kavos tiekimas "Starbucks"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Organizacijos socialinė atsakomybė. Organizacijos socialinės atsakomybės samprata. Organizacijos socialinės atsakomybės privalumai ir trūkumai. Verslo socialinės atsakomybės koncepcija ir jos raida. Verslo atsakomybės problematika ir ypatybės. Atsakinga verslininkystė ir visuomenė. Socialinė atsakomybė "Starbucks" kompanijoje. "Starbucks" misija. Kompanijos "Starbucks" profilis. "Starbucks" 2006 metų bendrosios socialinės atsakomybės ataskaita. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 39.57 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą