Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės analizė: kavos tiekimas "Starbucks"
   
   
   
-5
naudingas +3 / nenaudingas -8

Įmonės analizė: kavos tiekimas "Starbucks"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos socialinė atsakomybė. Organizacijos socialinės atsakomybės samprata. Organizacijos socialinės atsakomybės privalumai ir trūkumai. Verslo socialinės atsakomybės koncepcija ir jos raida. Verslo atsakomybės problematika ir ypatybės. Atsakinga verslininkystė ir visuomenė. Socialinė atsakomybė "Starbucks" kompanijoje. "Starbucks" misija. Kompanijos "Starbucks" profilis. "Starbucks" 2006 metų bendrosios socialinės atsakomybės ataskaita. Išvados.

Ištrauka

Šiuolaikinėje epochoje visa žmogaus darbinė veikla vykdoma organizacijose – įmonėse, institucijose, firmose, mokyklose, ligoninėse ir t. t. Todėl dalykinė, verslo organizacinė atsakomybė ir etika priklauso nuo organizacijos ypatybių.
Organizacija, siekdama, kad jos darbuotojai dirbtų dorai ir atsakingai, pati turi rodyti pavyzdį, būti atsakinga prieš visuomenę ir jos normas. Iš esmės, atsakinga verslininkystė padeda išlaikyti ekonominę verslo sėkmę ir komercinį pranašumą, įgyjant gerą reputaciją ir žmonių, dirbančių organizacijoje ar gyvenančių netoliese, pasitikėjimą.
Kuo civilizuotesnė visuomenė, tuo labiau etiškai susivokusi ir atsakingesnė yra jos įmonė. Pilietinė visuomenė reikalauja iš institucijų, organizacijų, įmonių būti sąmoningais moralės subjektais, todėl naudos siekis priverčia rimtai žiūrėti į dalykinę etiką.
Versle – kaip ir kitose gyvenimo srityse yra ir partnerių, ir konkurentų. Yra vienminčių ir kitaip mąstančių. Tačiau interesų skirtumas versle ir gyvenime nereiškia, kad galima nesilaikyti žmogiškųjų įstatymų. Norint turėti gerą reputaciją – reikia elgtis etiškai bei atsakingai. Lietuvoje ne tik viešajame ir politiniame diskurse toks reikalų matymas dar nesusiformavo (objektyviai dar nepribrendo, o subjektyviai – trūksta adekvačių žinių ir politinės valios naudotis šiuolaikiniais socialinių mokslų laimėjimais). Tačiau Vakarų Europoje, JAV, Japonijoje socialinės atsakomybės diegimas įmonėse tapo norma.
Taigi šio darbo tikslas: išnagrinėjus literatūros šaltinius pateikti pasirinktos užsienio organizacijos ir socialinės atsakomybės įgyvendinimo būdus bei svarbą, naudą jos sėkmingam gyvavimui.
Darbo uždaviniai:
1. Susipažinti su organizacijos socialinės atsakomybės sąvokomis ir sampratomis;
2. Išvardinti teoretikų pasisakymus prieš ir už atsakingą verslininkystę;
3. Apžvelgti atsakingos verslininkystės raidą;
4. Įvardinti teikiamas naudas organizacijai;
5. Parodyti verslo atsakomybės problematiką ir ypatybes;
6. Apibūdinti ir įvertinti bendrąją socialinę atsakomybę "Starbucks" kompanijoje ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-01
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis39.57 KB
Autoriuseprile
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasSimanavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones analize kavos tiekimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Simanavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
-8
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą