Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės analizė: fiksuotas ir internetinis ryšys AB "TEO"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės analizė: fiksuotas ir internetinis ryšys AB "TEO"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Darbo objektas – AB "TEO" ryšio vartotojų nuomonė. Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą. Rinkodaros aplinka. Makroaplinka. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Rinkodaros planas. Pardavimų prognozavimas. AB "TEO LT" įmonės rinkodaros planas Įmonės veikla, misija, tikslai. Įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Įmonės rinka ir jos tendencija. Įmonės SWOT analizė (GGSS). Įmonės tikslinės rinkos nustatymas ir pasirinkta rinkodaros strategija. Įmonės vartotojų nuomonės tyrimas. "TEO" įmonės rinkodaros analizė. Kainos ir paslaugos analizė. Paslaugos paskirstymo analizė. Paslaugos rėmimo analizė. AB "TEO" įmonės paslaugos pardavimų prognozė. Išvados. Priedai: anketa ir jos analizė, grafikai.

Ištrauka

Rinkodaros žinių ir patirties reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Daugelis žmonių , pasirinkdami įvairius sprendimus dalyvauja rinkodaroje ir patiria jos poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai, ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to rinkodaros žinios yra naudingos ir reikalingos.
Augančios konkurencijos sąlygomis, kiekviena įmonė norinti išlikti ir padidinti savo užimamos rinkos dalį šioje paslaugų sferoje, turi imtis daugybės įvairių veiksmų, kurių didžioji dalis turėtų būti priskiriama rinkodarai. Norint plėsti savo verslą, labai svarbu parengti gerai apgalvotą, perspektyvų rinkodaros planą, kuris leistų įgyvendinti įmonės keliamus tikslus.
Darbo objektas – AB "TEO" ryšio vartotojų nuomonė.
Problema – įmonė yra nepakankamai išvysčius teikiamo internetinio ryšio kokybės Lietuvoje.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą ir pateikti svarbiausius teorinius teiginius ir sprendimus analizuojama tema;
2. Apibrėžti įmonės misiją ir tikslus;
3. Atlikti įmonės verslo aplinkos analizę, atlikti SSGG analizę ir perspektyvų tyrimą;
4. Atlikti vartotojų apklausą;
5. Atlikti įmonės paslaugų vartotojų segmentavimą, apibrėžti įmonės tikslinę rinką;
6. Parengti "TEO" rinkodaros planą.
Darbe naudojami metodai – tai mokslinė literatūros analizė, aprašomasis metodas naudojamas siekiant aprašyti esamą situaciją. Įmonės verslo mikro ir makro analizė, anketinė apklausa.
Pagrindinė medžiaga, kuria rėmėmės rengdamos kursinį darbą yra: Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S., Virvilaitė R., "Marketingas"; Kriaučionienė M., Urbanskienė R., Vaitkienė R., "Marketingo valdymas"; Doc. Alborovienė B., "Marketingas". Taip pat rėmėmės Statistikos departamento prie LR vyriausybės. 2007 m. veiklos ataskaita. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-08
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis72.59 KB
Autoriusindre
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasB. Albrovienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegijos Suaugusiųjų švietimo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones analize fiksuotas ir internetinis rysys [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegijos Suaugusiųjų švietimo centras / 2 Klasė/kursas
  • B. Albrovienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą