Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Strateginių planų įvertinimas: AB "Utenos trikotažas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginių planų įvertinimas: AB "Utenos trikotažas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: remiantis literatūra ir įvairiais šaltiniais išanalizuoti AB "Utenos trikotažo" strateginio valdymo procesą. Įvertinti tobulinimo galimybes. 3 Pagrindinės sąvokos. Strateginiai valdymo sprendimai. Strateginių valdymo sprendimų samprata. Įmonės veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Plėtros ir vystymo kryptys 2005-2010 m. Įmonės strateginio valdymo ir planavimo įvertinimas. Šakos požymiai. Konkurencija. Išskirtinės kompetencijos. Verslo vieta. Įmonės misija, strateginė orientacija ir tikslai. Produktas. Finansai. Marketingas, pardavimų apimtys. Išorinės aplinkos analizė. SWOT analizė. Strategijos pasirinkimas, numatymas. Išvados.

Ištrauka

Strateginis valdymas yra iš esmės skirtinga veikla, palyginti su įprastiniu valdymo organizavimu ar operatyviniu valdymu.
Organizacijos egzistuoja tam, kad įvykdyti tikslus, o strategijos yra skirtos garantuoti, kad organizacijos tikslai būtų įgyvendinti.
Dinamiškai kintančioje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviau veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau tikslinę orientaciją didesnei perspektyvai, parengti veiksmų bei priemonių programas numatytiems tikslams ir priemonėms įgyvendinti, valdyti strateginius pokyčius.
Valdymo sprendimus pagal keliamų juose tikslų pobūdį galima suskirstyti į strateginius,
taktinius ir operatyviuosius. Ši klasifikacija atkreipia dėmesį į skirtingų tipų sprendimų reikšmę organizacijoms, į tai, kokio valdymo lygmens vadovai turi juos priimti
Sprendimų priėmimas yra neatsiejama kiekvieno vadovo darbo dalis bet kurioje organizacijoje. Dar daugiau, anot F.Harrison‘o – sugebėjimas priimti sprendimus atskiria sėkmingus vadovus nuo nesėkmingų.
Organizacija privalo operatyviai reaguoti į visus jos aplinkoje vykstančius pokyčius, parinkti geriausią savo reakcijos programą, leidžiančią įgyvendinti iš anksto numatytus tikslus. Vadybinių sprendimų priėmimo sistema jungia dvi tarpusavyje glaudžiai susijusias funkcijas: 1)atspindi problemos numatymą ir įvardinimą, t.y. sprendimo priėmimą ir realizavimą; 2) atspindi vadovo, priimančio sprendimą, aprūpinimą reikiama informacija.
Kuo efektyviau suplanuotas šių dviejų posistemių tarpusavio ryšys, tuo daugiau yra prielaidų priimti optimaliausią valdymo sprendimą.



Darbo tikslas: remiantis literatūra ir įvairiais šaltiniais išanalizuoti AB "Utenos trikotažo" strateginio valdymo procesą. Įvertinti tobulinimo galimybes.
Pobūdis: taikomasis tyrimas. Objektas: AB "Utenos trikotažas", jo aplinkos sąlygos, galimybės, perspektyvos.
Praktikos tikslas: parengti AB "Utenos trikotažas" principinį strateginį planą penkerių metų perspektyvai.
Darbo organizavimo metodai: literatūros atranka ir analizė, įmonės duomenų analizė taikant SWOT metodiką, strategijų numatymo metodų taikymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-27
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis43.34 KB
AutoriusAliona
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJolanta Stankevič
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word imones strateginiu sprendimu ivertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
  • Jolanta Stankevič
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą