Įvadas. Tikslas: išanalizavus metodologinius strateginio plano principus parengti įmonės "Elektromarkt" strateginį planą nuo 2008 m. iki 2010 m. Strateginio plano teoriniai principai. Įmonės misija, vizija, tikslai. SWOT analizė. Vidinės aplinkos faktorių analizė. Vidinės aplinkos faktoriai. Išorinės aplinkos analizė. BCG matrica. Konkurencinės aplinkos tyrimas ir jos realizavimas. Pasirinktų strateginių alternatyvų įgyvendinimo planai. AB "Elektromarkt" strateginis planas 2008-2010m. Įmonės pristatymas. AB "Elektromarkt" misija, vizija, tikslai. Organizacijos struktūra. AB "Elektromarkt" SWOT analizė. AB "Elektromarkt" vidinės aplinkos analizė. AB "Elektromarkt" išorinės aplinkos analizė. Konkurencinės aplinkos ir parduodamos produkcijos analizė pagal BCG matricą. Projekto sąvadas. Išvados ir pasiūlymai. Darbas iliustruotas lentelėmis.