Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Misija, vizija ir jų reikšmė įmonėje: AB "Lietuvos draudimas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Misija, vizija ir jų reikšmė įmonėje: AB "Lietuvos draudimas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Vizijos, misijos samprata ir reikšmė. Misijos formulavimas. Strategijos tikslinės orientacijos fonas. Strategijos tikslinę orientaciją veikiantys veiksniai. AB "Lietuvos draudimas" charakteristika.13 Bendrovės pristatymas. AB "Lietuvos draudimas" vizija ir misija. Įmonės vidinė aplinka/rinka. Išvados.

Ištrauka

Kursiniame darbe apžvelgiame, informacinius šaltinius vizijos ir misijos formavimo aspektais aprašoma jos reikšmė. Kuriame noriu papasakoti ar parašyti apie viziją ir Misiją įmonėje. Misija ir vizija yra svarbios įmonei nes be jos nebus nusistatymo, kaip sakant formuluotės. Darbas parengtas pagal lietuviškus teorinius šaltinius ir informacinius šaltinius. O praktinė dalis parašyta internete, ir parengta pagal duotus dokumentus.
Darbo tikslas.
Išvardinti pilną vizijos ir misijos aprašymą.
Uždaviniai:
1. išsiaiškinti vizijos ir misijos sampratą;
2. suprasti jos vietą organizacijoje.
Organizacijos vadovų viziją apie tai, ką nori padaryti ši organizacija, kokį vaidmenį ji siekia vaidinti, išreiškia jos misija. Kitaip tariant, misija atspindi organizacijos egzistavimo prasmę. Ja siekiama atsakyti į klausimus: "Kas mes esame, ką darome ir ką darysime ateityje?" geriausiai ir nuodugniausiai problemos esmę atskleidė Drucker, parodydamas, kad visos veiklos prasmė ir tikslas yra vartotojų sukūrimas. Jis teigia, kad biznis nėra ir negali būti apibrėžiamas firmos vardu, statutu ar kitu formaliu būdu. Jis apibrėžiamas vartotojo norais ir lūkesčiais, kuriuos tas produktas tenkina . būtent vartotojų lūkesčių tenkinimas ir yra bet kurio biznio tikslas. Todėl į klausimą "koks mūsų biznis" galima atsakyti tik iš vartotojų pozicijų. Tai, ko nori vartotojas, ką jis galvoja, kuo tiki, turi būti priimama kaip besąlyginis objektyvus faktas. Vartotojui visai nesvarbu pats produktas ar paslauga, organizacija, juo labiau – gamintojas. Jį domina tik tai, ką tas produktas jam gali duoti, jį vartojant. Jį domina tik jo asmeninės vertės, asmeniniai norai, jo asmeninė realybė. Todėl apibūdinti biznį reikia pradėti nuo vartotojo, jo realybės, jo situacijos, jo elgsenos, jo lūkesčių ir jo vertybių.
Abell, toliau vystydamas Drucker idėjas, mano, kad misija apibrėžiama trimis kintamaisiais:
vartotojo poreikiai (ką tenkinti?);
vartotojų grupė (kas bus tenkinama?);
technologijos (kaip bus tenkinama?).

Magini‘o (1981) nuomone, misijos apibrėžimas turėtų:
apibūdinti organizaciją – kokia ji yra ir kokia norėtų būti;
būti gana siauras, kad neprarastų vientisumo, bet pakankamai platus, kad neapribotų augimo;
leistų išskirti organizaciją iš kitų;
būtų pagrindu, įvertinant esamąją ir būsimąsias veiklas;
būti apibūdinama pakankamai aiškiai, kad ją nesunkiai suprastų visi, ne tik pačioje organizacijoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-05
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis43.55 KB
AutoriusGintaras
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasR. Špukienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Misija vizija ir ju reiksme imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • R. Špukienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą