Įvadas. Įmonės veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. Metodologinė dalis. Analizės etapas strateginio planavimo procese. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymo strategijos pasirinkimo metodologinės prielaidos. Produktų ar jų grupių vystymo strategijų pasirinkimo metodika. Strateginių tikslų nustatymo metodologija. Organizacijos vizijos ir misijos formulavimas. UAB "Švyturys-Utenos alus" strateginės plėtros ir vystymo kryptys 2005-2010 metais. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė. Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos. SWOT analizės išvados ir siūlymai. UAB "Švyturys-Utenos alus" bendrosios vystymo strategijos numatymas. UAB "Švyturys-Utenos alus" verslo vienetų (produktų) strategijų numatymas. UAB "Švyturys-Utenos alus" strateginiai tikslai. UAB "Švyturys-Utenos alus" vizija ir misija.