Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės veiklos analizė: prekyba drabužiais
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės veiklos analizė: prekyba drabužiais

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Įmonės "x" veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Strateginio planavimo teorijos analizė. Vidaus ir išorės veiksnių analizė. Išorės veiksniai. Vidaus veiksniai. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymosi strategijos pasirinkimo metodologinės prielaidos. SSGG analizėje dominuojantys veiksniai. Konkurencijos alternatyvos. Įmonės požiūris į dabartį ir ateiti, siekiai. Įmonės "x" SSGG analizė ir alternatyvų įvertinimas, vizija, misija ir tikslai. Išorinių aplinkos veiksnių įvertinimas. Rinka ir konkurentai. Vidinių aplinkos veiksnių įvertinimas. Įmonės "X" plėtros ir vystymo konkurencinėje rinkoje alternatyvų įvertinimas. Investavimo privalumai ir galima rizika. Įmonės "X" plėtros strateginių alternatyvų analizė Bostono CG metodu. Įmonės vizija, misija, tikslai. Išvados.

Ištrauka

Nuolat kintančioje aplinkoje bei konkurencinėje kovoje firmos sugeba aktyviau veikti , jeigu jos moka apsibrėžti sau ilgesnės perspektyvos tikslus, parengti veiksmų ir priemonių programas, numatytiems tikslams pasiekti, valdyti strateginius pokyčius. Visa tai firmoje apibendrintai jungia strateginio valdymo sistema arba funkcija.
Kintant klientų poreikiams ir lūkesčiams, tobulėja ir keičiasi produktai bei paslaugos jų kūrimo būdai, auga verslui keliami reikalavimai, nes konkurencija yra "negailestinga". Sudėtinga tinkamai priimti gerus sprendimus vienu ar kitu atveju, jei nėra strateginio planavimo. Tai labai sudėtingas ir atsakingas procesas. Priimti gerus sprendimus reikia tik tada, kai yra kruopščiai išnagrinėta vienokia ar kitokia situacija, žinoma konkreti padėtis. Sprendimus priimti gali tik atsakingi ir kompetetingi tos srities specialistai.
Firmos strategijos kūrimo ir įgyvendinimo procesas yra sudėtingas. Kad būtų parengtas ir priimtas atskiras strateginis sprendimas, dažnai būtinas ilgas laikas. Nemažai užtrunka, kol šis strateginis sprendimas yra įgyvendinamas.
Lietuvai ir jos ūkio subjektams integruojantis į Vakarų pasaulio socialinę, ekonominę, kultūrinę bei politinę sistemą, tenka transformuoti praktiškai visas veiklos sritis, nes jos nebetinka naujom sąlygom. Tačiau prieš imantis spręsti šią problemą, reikia atsakyti į labai svarbų klausimą: kokia yra toji ateitis, kurią norime susikurti? Kitaip tariant, tenka susiformuoti ateities viziją, poto numatyti veiksmus , kurie padėtų šią viziją realizuoti. Būtent šie veiksmai ir yra svarbiausioji strateginio valdymo paskirtis.
Lietuvos įmonių vadovai jau puikiai supranta strateginio valdymo svarbą ilgalaikei veiklos sėkmei. Dažnas vadovas pasakoja apie sėkmingas strateginio planavimo sesijas, laiku atskleidusias svarbias problemas ir padėjusias sutelkti visų įmonės padalinių pastangas kryptingai verslo plėtrai. Antra vertus, Lietuvoje vis dar yra nemažai įmonių, kuriose veiklos planavimas apsiriboja metinio biudžeto sudarymu, o aiškios verslo strategijos nėra arba ji gyvuoja tik kelių aukščiausių vadovų galvose.
Organizacijos strategija kuriama surinkus iš padalinių informaciją apie klientų lūkesčius, konkurencinę situaciją, galimas rinkos kitimo tendencijas, vidinius padalinių išteklius bei jų vystymo galimybes. Sukūrus bendrąją organizacijos strategiją, ji "nuleidžiama" žemyn ir paaiškinama, kaip kiekvienas padalinys ir atskiras darbuotojas turi prisidėti prie jos įgyvendinimo.
Vadinasi, strateginis valdymas yra naudingas ir tuo, kad visi dirbantieji - nuo aukščiausio lygio vadovų iki eilinių darbuotojų - aiškiau suvokia jiems keliamus reikalavimus ir konkrečių darbų prasmę, lengviau pasirenka veiklos prioritetus ir efektyviau naudoja išteklius, su entuziazmu siekdami vis ambicingesnių verslo tikslų.
Darbo tikslas: išanalizuoti įmonės "X" strateginį planavimą.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti įmonės SSGG analizę;
2. Įvertinti įmonės strategines alternatyvas;
3. Suformuluoti įmonės viziją, misiją, tikslus.
Tyrimo metodai:
• Informacinių šaltinių lyginamoji analizė;
• Įmonės aplinkos veiksnių tyrimas- atlikau įmonės SSGG analizę remiantis informacija apie įmonės "X" įmonės veiklą, Lietuvos Respublikos istatymais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-27
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis54.47 KB
AutoriusIngrida
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasFartuškevičienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones veiklos analize prekyba drabuziais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Fartuškevičienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą