Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės įvaizdžio formavimas: UAB "Tele2"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės įvaizdžio formavimas: UAB "Tele2"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364
Aprašymas

Įvadas. Įvaizdžio vaidmuo ir formavimo ypatybės. Firmos įvaizdžio esmė. Įvaizdžio formavimo ypatybės. Įmonės įvaizdžio modelis. Firmos stiliaus esmė. Kriterijai, formuojantys gerą firmos įvaizdį. Rėmimo komplekso elementai – įvaizdžio formavimo procese. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Reklama. Socialinė reklama – įvaizdžio formavimo būdas. Populiarinimas, ryšiai su visuomenė. UAB "Tele2" įvaizdžio formavimas. UAB "Tele2". "Tele2" istorija. Prekybos vietos ir atsiskaitymai už paslaugas. "Tele2" makroaplinka. "Tele2" mikroaplinka. Konkurentų tyrimas. "Tele2" tikslinė rinka. "Tele2" stilius bei formuojamas įvaizdis. "Tele2" socialinė veikla. "Tele2" apdovanojimai. "Tele2" rėmimo elementai – įvaizdžio formavimo procese. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomenė. Telekomunikacijų reklama. "Tele2" reklama. Vartotojų nuomonės tyrimas. Anketos duomenų analizė. "Tele2" įvaizdžio stiprinimas. Išvados ir pasiūlymai. Summary. Priedai.

Ištrauka

Temos aktualumas. Pastaruoju metu kova rinkoje vyksta ne tik tarp paslaugų ir firmų, bet ir tarp paslaugų ir firmų įvaizdžių. Kiekvienai firmai labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės panašios kokybės paslaugų bei prekių svarbų vaidmenį vaidins firmos įvaizdis bei stilius. Jų formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Telekomunikacines paslaugas teikiančios bendrovės norėdamos būti viena iš stipriausių telekomunikacines paslaugas teikiančia bendrove, turėtų įvairiais būdais formuoti firmos įvaizdį, kurti savita palanku firmai stilių, išsakyti visuomenei savo pasiekimus bei daug žadančius, tačiau nemelagingus ateities planus. Visa tai galima įgyvendinti kokybiškos, efektyvios ir originalios reklamos pagalbą.

Darbo problema – susiformavusi negatyvi nuomonė apie "TELE2" teikiamas paslaugas, prasta ryšio kokybę.

Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB "TELE2" verslo aplinką, vartotojų požiūrį į "TELE2" formuojamą įvaizdį. Kaip kuriamas firmos stilius pasitelkiant reklamos pagalbą. Atskleisti formuojamo įvaizdžio vaidmenį šiuolaikinėje rinkoje.

Darbo (tyrimo) objektas – UAB "TELE2" įvaizdžio formavimas.

Darbo dalykas – reklamos priemonės bei vaidmuo firmos įvaizdžio formavimo procese.

Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti kokį svarbų vaidmenį turi atlikti reklama firmos įvaizdžio kūrime.
2. Įvertinti priemonės UAB ,,TELE2" įvaizdžio formavime.
3. Išanalizuoti vartotojų nuomonė apie UAB ,,TELE2" įvaizdį.
4. Pateikti suformuotus siūlymus UAB ,,TELE2" įvaizdžio formavimui bei gerinimui.

Tyrimo metodai ir priemonės.
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Sociologinių tyrimų (anketinė apklausa) duomenų analizė.

Teorinėje dalyje nagrinėjau mokslinę literatūrą, mokslininkų nuomonės nagrinėjamą temą, apžvelgiau įvairių terminų sąvokas, bei išsakiau savo nuomonę.
Tiriamojoje dalyje pristačiau UAB ,,TELE2" įmonę, pateikiau faktinės įmonės medžiagas, atlikau tyrimą – anketavimą, pateikiau tyrimo rezultatus, bei pasiūlymus ,,TELE2" įvaizdžio gerinimui. Patvirtinau tyrimo pradžioje iškeltas hipotezės. Pasiūliau keletą variantų įvaizdžio gerinimui, bei paskaičiavau kiek išlaidų prireiks realizavimui. Ekonominius skaičiavimus surašiau į lentelės, parinkau efektyviausius reklamos informavimo nešiklius informacijai skleisti.

Baigiamajame darbe pademonstravau šias kompetencijas:
gebėjimą naudotis įvairiais informacijos šaltiniais;
gebėjimą analizuoti, sisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
gebėjimą kritiškai vertinti esamą situaciją,;
gebėjimą planuoti resursus reklamai;
gebėjimą taikyti šiuolaikinius darbo organizavimo metodus;
reklamos kūrimo technologijų išmanymą,
išmanymą ir gebėjimą taikyti šiuolaikines informacines technologijas;
gebėjimą rinkti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
gebėjimą kontroliuoti materialius, finansinius ir laiko išteklius,
gebėjimą kelti tikslus ir identifikuoti tikslinę rinką,
gebėjimą tirti media priemonių rinką.

1.1 Firmos įvaizdžio esmė
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis augant įmonių konkurencijai bei privataus ūkio sektoriui, vis daugiau dėmesio yra skiriama stipraus ir stabilaus organizacijų įvaizdžio formavimuisi. Organizacijų įvaizdis turi lemiamos įtakos toms įmonėms, kurios siekia ilgalaikės ekonominės sėkmės bei stabilumo. Nuolatinis įvaizdžio formavimas suteikia organizacijoms rinkoje tam tikrą jėgą, kuri didina bei užtikrina jų patikimumą ir pranašumą konkurencinės kovos metu. Patikimas organizacijos įvaizdis garantuoja visuomenei ir pavieniams vartotojams siūlomų paslaugų kokybę bei saugo įmonę nuo konkurencijos (11, p. 68).
Bet kuri firma privalo pastoviai rūpintis savo įvaizdžiu, turi stengtis patraukti vartotojų dėmesį siekiant išsiskirti iš daugybės į ją panašių įmonių, kurios teikia tokias pačias arba labai identiškas paslaugas. Firma turėtų domėtis savo populiarumu, stengtis įgyti gerą reputaciją siekiant pritraukti didesnį klientų skaičių.
Apibrėžiant įvaizdį kaip psichologinį-socialinį reiškinį svarbu yra atkreipti dėmesį į kiekvienos organizacijos gyvenimą. Reikia išmanyti apie šio fenomeno prigimtį ir jo valdymo būdus. Įvaizdis (tiesioginis vertimas iš anglų kalbos) – tai paveikslas, vaizdas, atspindys, vaizdinys, parodymas, panašumas, pavidalas, nors visa tai negali iš esmės atskleisti visų šios sąvokos reikšmės ypatumų. Įvaizdis – tai tikslingai sukurta arba stichiškai atsiradusi forma, kuri atspindi tam tikrą objektą žmonių sąmonėje. (3, p.51). Įvaizdis – tai emocinis prekės ar paslaugos suvokimas. Įvaizdžiui lemiamos įtakos turi socialinis-psichologinis suvokimas, taip pat gausybė psichofiziologinių charakteristikų, kurios lemia ir įvaizdžio formavimo efektyvumą, ir jo išsilaikymo pastovumą. Įvaizdis labai glaudžiai susijęs su prestižu. Tam tikru metu susiformuoja prestižinis darbas, prestižinės profesijos, prestižinės prekės ar paslaugos.( 4, p.118). Paprastai įvaizdis aprėpia tam tikrus savarankiškus požymius-atributus, kurie yra būdingi konkrečiam objektui. Šie požymiai gali egzistuoti objektyviai arba būti priskirti žmonių. Taip gali būti sukurtas patikimas objekto, pvz., banko arba fondo įvaizdis, nors šis įvaizdis kartais neatitinka tikrovę. Įvaizdis atitinką savo nešiklį ir turi jo svarbiausių bruožų, jis išskiria objektą panašių ar analogiškų nešiklių tarpe, pabrėžia jo ypatybes bei specifiką. (3, p.52). Tokių rezultatų galima pasiekti talkinant reklamos kampanijai. Įvaizdžio sukūrimas nėra paprastas ir reikalauja daug lėšų bei laiko. Tačiau susikūrusi savo įvaizdį firma turi didesnę galimybę pajamų gauti, gali aprėpti didesnę rinką, privilioti žymiai daugiau klientų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-22
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis65 puslapiai 
Literatūros šaltiniai28 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis233.96 KB
AutoriusSvetlana
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasM. Limbienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdzio formavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą