Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės valdymo analizė: viešbutis "Baltpark"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės valdymo analizė: viešbutis "Baltpark"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Teorinės dalies analizė. Organizacijos samprata. Organizacijos aplinkų analizė. Vidinės aplinkos kintamieji. Išorinės aplinkos kintamieji. Vadybos funkcijų analizė. Planavimo esmė. Organizavimo esmė. Vadovavimas kaip vadybos funkcija. Kontrolės svarba. SWOT analizė. Viešbučio Baltpark valdymo analizė, veiklos pristatymas, aplinkų analizė, vidinės aplinkos kintamieji, išorinės aplinkos kintamieji, vadybos funkcijų analizė, planavimo įvertinimas, organizavimo įvertinimas, vadovavimo įvertinimas, kontrolės svarba. Išvados.

Ištrauka

Vadyba – sudėtinga žmonių veikla – užima ypatingą vietą mūsų besikeičiančioje visuomenėje. Todėl organizacijų valdymas vis profesionalėja, o jų vadovai ir vadybos specialistai tampa profesionaliais darbuotojais. Pagrindinis vadybos uždavinys – duoti bendra supratimą apie formalias ir neformalias, komercines ir nekomercines, mažas ir dideles organizacijas ir jų efektyvų valdymo būdą.

Darbo tikslas: atlikti "Baltpark" viešbučio Vilniuje analizę
Tyrimo objektas: "Baltpark" viešbutis Vilniuje
Tyrimo uždaviniai:
1. išstudijuoti vadybos mokslinę literatūrą;
2. atlikti įmonę veikiančių aplinkų analizę;
3. įvertinti aplinkų įtaką įmonei;
4. atlikto SWOT analizę;
5. pateikti išvadas.

Darbo atlikimo metodai:

1. remtasi vadybos teorija;
2. remtasi organizacijos duomenimis.

Darbo sudėtinės dalys:

1. įvadas;
2. teorija;
3. praktinė dalis;
4. išvados.
Organizacija – du ar daugiau žmonių, kartu dirbančių tam tikroje struktūroje, kad pasiektų tikslą ar tam tikrų tikslų visumą. Tikslas- būsena, kurią organizacija stengiasi pasiekti, organizacijos dažnai kelia daigiau nei vieną tikslą. Tikslai – baziniai organizacijų elementai. [4]
Tikslas – tai geidžiami rezultatai, kurių organizacija bendru darbu stengiasi pasiekti. Tikslai parengiami planavimo metu ir iš anksto pranešami organizacijos nariams. [4]
Organizacijos struktūra – taip sutvarkytas vadovavimo lygių ir funkcijų bendradarbiavimas, kad organizacijos tikslų būtų siekiama veiksmingiausiu būdu. [4]
Technologija – tai įrengimų, įrankių ir atitinkamų techninių žinių derinys, reikalingas darbui, informacijai ar medžiagoms transformuoti į produktus arba paslaugas. Ji tampriai susijusi su užduotimis, nes kiekvienai užduočiai atlikti reikalinga specifinė technologija. [4]
Užduotimi vadinamas paskirtas darbas, kurį reikia atlikti iš anksto nustatytu būdu ir iš anksto nurodytu laiku. Užduotis skiriama ne asmeniui, bet tam tikroms pareigoms. Kiekvienas pareigas sudaro tam tikras užduočių kompleksas. Paprastai užduotys darbuotojui skirstomos į tris kategorijas: darbas su žmonėmis, darbas su objektais, meistras dirba su žmonėmis, buhalteris dirba su informacija.
Žmonės yra reikšmingiausias kiekvieno valdymo modelio veiksnys, nes jie įgyvendina organizacijos tikslus. Valdyme žmogus vertinamas trim požiūriais: pagal asmeninį elgesį, pagal elgesį grupėje, pagal įtaką kitiems žmonėms. Žmogaus elgsena visuomenėje ir darbe yra sudėtingo jo asmens savybių ir aplinkos derinio pasekmė. Žmogaus savybių skaičius praktiškai begalinis, ir visi žmonės skirtingi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-22
DalykasĮmonių aprašymų kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai4
Dydis32.42 KB
AutoriusHuberta
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaUtenos kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones valdymo analize viesbutis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą