Summary. Įžanga. Įvaizdis ir jo svarba, formuojant teigiamą nuomonę vartotojų atžvilgiu. Įvaizdis ir jį formuojantys elementai. Firminis įmonės stilius ir jo elementai. Reklamavimas, populiarinimas, ryšių su visuomene palaikymas. Produktas ir jo elementų įvaizdis. AB "Sanitas" įvaizdžio formavimas ir jo tyrimas vartotojų tarpe. AB "Sanitas" įvaizdžio elementų atskleidimas. AB "Sanitas" ir jos gaminamos produkcijos specifika įvaizdyje. Įvaizdžio elementai naudojami AB "Sanitas". AB "Sanitas" įvaizdžio elementų kitimas. Įvaizdžio tyrimo metodika. Tyrimo tikslai. Tyrimo metodų parinkimas ir pagrindimas. Tyrimo imčių nustatymas. Anketos sudarymas ir gautų duomenų apdorojimas. Įvaizdžio tyrimo duomenų apibendrinimas. Galutinės tyrimo išvados ir rekomendacijos AB "Sanitas" įvaizdžiui gerinti. Priedai (2). Darbas iliustruotas diagramomis ir lentelėmis. Išnašos.