Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Įmonių aprašymai>Įmonės įvaizdžio formavimas ir jo tyrimas: farmacija AB "Sanitas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės įvaizdžio formavimas ir jo tyrimas: farmacija AB "Sanitas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354
Aprašymas

Summary. Įžanga. Įvaizdis ir jo svarba, formuojant teigiamą nuomonę vartotojų atžvilgiu. Įvaizdis ir jį formuojantys elementai. Firminis įmonės stilius ir jo elementai. Reklamavimas, populiarinimas, ryšių su visuomene palaikymas. Produktas ir jo elementų įvaizdis. AB "Sanitas" įvaizdžio formavimas ir jo tyrimas vartotojų tarpe. AB "Sanitas" įvaizdžio elementų atskleidimas. AB "Sanitas" ir jos gaminamos produkcijos specifika įvaizdyje. Įvaizdžio elementai naudojami AB "Sanitas". AB "Sanitas" įvaizdžio elementų kitimas. Įvaizdžio tyrimo metodika. Tyrimo tikslai. Tyrimo metodų parinkimas ir pagrindimas. Tyrimo imčių nustatymas. Anketos sudarymas ir gautų duomenų apdorojimas. Įvaizdžio tyrimo duomenų apibendrinimas. Galutinės tyrimo išvados ir rekomendacijos AB "Sanitas" įvaizdžiui gerinti. Priedai (2). Darbas iliustruotas diagramomis ir lentelėmis. Išnašos.

Ištrauka

Darbo aktualumas. Įmonės veikdamos šiuolaikinės rinkos sąlygomis greta gamybos, kainodaros, veiklos produktyvumo ar personalo ugdymo problemų, priverstos pastebėti ir įmonės bei jos produkcijos elementų įvaizdžio formavimo problemas. Pasaulinë praktika rodo, kad įmonė, kuri yra sukūrusi stiprų įvaizdį, gali lengviau užkariauti vietines ar net tarptautines rinkas. "Įvairių kompanijų ir firmų vadovai nori, kad būtų sukurtas paslankus, teigiamas jų kompanijų įvaizdis. Jie nori, kad toks įvaizdis sukeltų teigiamas ir įsimintinas vartotojų emocijas, sužadintų norą pirkti kompanijos produkciją".[ 7,psl.54]. Siekiant sukurti palankų įvaizdį, įmonė turėtų išanalizuoti visas priemones, kurios vienaip ar kitaip gali įtakoti įvaizdžio formavimą. Kita vertus, įvaizdžio formavimo elementai turi būti taikomi, atsižvelgiant į įmonės veiklos bei gaminamos produkcijos specifiką. AB "Sanitas", kaip ir kiekviena įmonė, kuri rūpinasi savo ateitimi, siekia sužinoti, įvaizdžio kaip socialinio - psichologinio fenomeno prigimtį, būdus ir priemones kaip jį valdyti ir tobulinti.
Pagrindinis mano rengiamo darbo tikslas – išsiaiškinti įvaizdžio formavimo ypatumus teoriniu aspektu bei pritaikius teorines žinias atlikti įvaizdžio tyrimą AB "Sanitas", nustatyti šios bendrovės įvaizdžio tinkamumą , išsiaiškinti tobulinimo būtinybę bei galimybes.
Tyrimo objektas – įmonės įvaizdis.
Tyrimo dalykas – AB "Sanitas" įvaizdžio formavimas.
Darbo uždaviniai:
• Išsiaiškinti įvaizdžio svarbą, formuojant teigiamą nuomonę vartotojų atžvilgiu;
• Išskirti ir išanalizuoti pagrindinius įvaizdį formuojančius elementus;
• Aptarti firminio įmonės stiliaus elementus, reklamavimo, populiarinimo bei ryšių su visuomene ypatumus;
• Išanalizuoti pagrindinius veiksnius, formuojančius produkto įvaizdį;
• Išanalizuoti AB "Sanitas" gaminamos produkcijos specifiką įvaizdyje;
• Išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie AB "Sanitas", jos vardą, produkcijos vertinimo kriterijus bei kitus veiksnius, kurie daro įtaką įvaizdžiui (anketinės apklausos būdu);
• Išsiaiškinti pirkėjų (vaistinių) nuomonę apie AB "Sanitas", jos poziciją kitų farmacijos įmonių tarpe bei jos įvaizdžio kitimo tendencijas (anketinės apklausos būdu);
• Atskleisti AB "Sanitas" įvaizdžio elementus;
• Išsiaiškinti, kaip kito atskiri AB "Sanitas" įvaizdžio elementai;
• Parengti atlikto tyrimo išvadas ir rekomendacijas – AB "Sanitas" įvaizdžiui gerinti.

Tyrimo metodika:
1. Mokslinės literatūros analizė;
2. Sociologinių tyrimų (anketinė apklausa, interviu) analizė;

Tyrimo rezultatai.
Rezultatai, gauti tyrimo metu bus panaudoti AB "Sanitas" ir jos produkcijos įvaizdžio tobulinimui, gerinimui, ar net kardinaliam pakeitimui. Išsiaiškinta vartotojų ir pirkėjų nuomonė apie AB "Sanitas" įvaizdžio tinkamumą, leis daryti atitinkamas išvadas ir pasiūlymus jo tolimesniam vystymui ir tobulinimui. Šio tyrimo nauda yra ir teorinė, ir praktinė, kadangi teorinės žinios bus pritaikytos praktikoje, tai yra AB "Sanitas" įvaizdžio tyrime, - analizuojant esamą įvaizdį, tiriant ir aiškinantis vartotojų ir pirkėjų nuomonę apie šios bendrovės įvaizdį bei formuojant naujus pasiūlymus ir idėjas, kokios turėtų būti AB "Sanitas" įvaizdžio kitimo tendencijos ateityje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-04
DalykasĮmonių aprašymų diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Įmonių aprašymai
TipasDiplominiai darbai
Apimtis51 puslapis 
Literatūros šaltiniai30
Dydis88.89 KB
Autoriusdalia
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones ivaizdzio formavimas ir jo tyrimas farmacija AB Sanitas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą