Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Įmonių aprašymai
> Įmonės išorinės aplinkos analizė: grožio salonas
Įmonės išorinės aplinkos analizė: grožio salonas
9.9
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Verslo pasirinkimas. Finansavimo šaltiniai. Įmonė – verslo pagrindas. Įmonės tikslai. Įmonės steigimas. Įmonių vietos pasirinkimas. Makroaplinka. Įmonės valdymo organai. Tiekėjų įvertinimas. Konkurentų įvertinimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Namų darbai
Kategorija:
Vadyba
,
Įmonių aprašymai
Apimtis:
11 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Šiaulių valstybinė kolegija
Failo tipas:
26.94 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Verslo planas: kirpykla IĮ "Aiva"
Verslo planas: grožio salonas "Kamelija"
Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salonų paslaugų rinka: jos patrauklumo ir galimų pavojų analizė
Įmonės išorinės aplinkos analizė: restoranas UAB "Brodvėjaus Pica"
Reklamos priemonių efektyvumas reklamuojant grožio salonų paslaugas
Verslo įmonės išorinės aplinkos strateginė analizė
Įmonės išorinės aplinkos strateginė analizė: UAB "Buteka"
Organizacijos išorinės aplinkos analizė: pirmieji šeši žingsniai. Verslo planas: kirpykla IĮ "Nefertitė"
Marketingo aplinkos analizė: "IKI" prekybos sistema
Įmonės analizė: picerija UAB "Čilija"