Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: viešbutis "Parnidžio kopa"

Įmonės teikiamų paslaugų kokybės įvertinimas: viešbutis "Parnidžio kopa"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Viešbučio "Parnidžio kopa" aprašymas. Verslo plano aptarimas. Vartotojas ir vartotojų elgsena. Veiksniai, turintys įtakos šio viešbučio vartotojo sprendimams. Rinkos tyrimas. Esamos įmonės veiklos įvertinimas. Veiklos kokybės užtikrinimas. Bendravimas ir bendradarbiavimas tarp viešbučio darbuotojų. Informacijos kaupimas, sisteminimas ir apibendrinimas. Ekonominės informacijos svarba. Apskaitos svarba. Verslo pokyčių valdymas. Verslo plėtra. Teikiamų paslaugų viešbutyje "Parnidžio kopa" savybių ir kokybės įvertinimas. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Priedai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Diplominiai darbai
Kategorija:
Apimtis:

41 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ

Failo tipas:

Microsoft Word 56.28 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą