Įkelti darbą
Šperos.lt
> Vadyba
> Įmonių aprašymai
> Klientų aptarnavimo tyrimas: turizmo agentūra "Saitas"
Klientų aptarnavimo tyrimas: turizmo agentūra "Saitas"
9.4
(
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Klientų aptarnavimo tyrimas. Trumpa agentūros charakteristika. Įmonės paslaugos. Įmonės klientai. Rėmimo kompleksas. Konkurentai. Organizacijos kainos – jų apžvalga. Klientų aptarnavimo tyrimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Vadyba
,
Įmonių aprašymai
Apimtis:
20 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Kauno kolegija
Failo tipas:
51.85 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Efektyviausi vadybos funkcijų atlikimo būdai. Kelionių agentūros klientų aptarnavimo skyriaus darbas
Efektyvios klientų aptarnavimo sistemos kūrimas įmonėje
Praktikos ataskaita: kelionių agentūra UAB "Vistus"
Klientų aptarnavimo organizavimas viešbučiuose. Konfliktinių situacijų sprendimai. Jų sisteminimo galimybės ir nauda
Marketingo ir rinkos tyrimai: kaimo turizmas
Mokomosios praktikos ataskaita: kelionių centras UAB "Megaturas"
Kelionės organizavimo paslaugas teikiančios įmonės klientai ir jų aptarnavimas
Bendroji turizmo apžvalga
Viešbučių veiklos analizė: "Novotel". Turizmo agentūrų veiklos tyrimas: "Krantas Travel"
Klientų aptarnavimas, pagrindinės savybės ir reikšmė logistikoje