Įvadas. Analitinė dalis. UAB "Lietra" veiklos analizė. Įmonės veiklos apžvalga. Autobusų parko analizė. Įmonės klientai. Konkurencinė aplinka. Techninės priežiūros ir remonto bazės analizė. UAB "Lietra" finansinė analizė. Bendroji apžvalga. Horizontalioji trijų pastarųjų metų balanso ir pelno-nuostolio analizė. Pagrindiniai finansiniai rodikliai. Sezoniškumo analizė. Organizacinė struktūra. Bedrovės teisės. Bendrovės valdymas. Įmonės darbuotojų analizė. Marketingas. Projektinė dalis. Įmonės perspektyvos ir veiklos gerinimo kryptys. Autobusų parko atnaujinimas. Autobusų parko atnaujinimo galimybės. Dviaukščio autobuso įsigijimas. Mikro autobuso įsigijimas. Parko atnaujinimo efektas. Reziumė. UAB "Lietra" turizmo padalinio įkūrimas. Turizmo apžvalga. Produkto pristatymas. Kelionės aprašymas. Kelionės kainos nustatymas. Klientų skatinimas. Reziumė. Serviso įkūrimas. Projekto esmė ir galimybės. Produkto pristatymas. Produkto pateikimo vieta. Projekto įgyvendinimo eiga. Reklama ir skatinimas. Reziumė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (1).