Įvadas. Profesinės praktikos tikslas. Praktikos užduotys. Įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos tarnybos pareiginiai nuostatai. Teisinis statusas. Asortimento sudarymas. Organizacijos išorinė ir vidinė aplinka. Organizacijos valdymo struktūra. AB "Vilniaus pergalės" pardavimo taikoma strategija, taktika. AB "Vilniaus pergalės" komunikacinis procesas įmonėje. AB "Vilniaus pergalės" reklamos, pardavimo skatinimo efektyvumas. Įmonėje taikomi pardavimo metodai. AB "Vilniaus pergalės" klientų tipai, jiems būdingos savybės bei aptarnavimo ypatumai pardavimo procese. AB "Vilniaus pergalės" patalpų įrengimas. AB "Vilniaus pergalės" prekių ženklinimas, įpakavimas, jų svarba pardavimo procese. Pardavimo veiklos efektyvumas. Vartotojų teisių gynimas. Išvados. Priedai (1).