Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti "UAB Danbalt Boutique" komunikacijos sistemą ir pateikti komunikacijos tobulinimo galimybes šioje įmonėje. UAB "Danbalt Boutique" komunikacijos sistema. Įmonės komunikacijos sistemos samprata. Įmonės komunikacijos sistemos struktūra. Įmonės komunikacijos formos. Komunikacijos lygiai. Komunikacijos tinklai, rūšys ir priemonės. Komunikacijos proceso barjerai. Organizacijos komunikacijos efektyvumą sąlygojantys veiksniai. Įmonės komunikacijos sistemos tyrimo metodologija. UAB "Danbalt boutique" įmonės apibūdinimas. UAB "Danbalt boutique" komunikacijos sistemos efektyvumo vertinimo kriterijai. Tyrimo metodai. Tyrimo logika. UAB "Danbalt boutique" organizacijos komunikacijos sistemos tyrimo rezultatai ir rekomendacijos. Tyrimų rezultatų analizė. Rekomendacijos. Išvados. Priedas (12 psl.).