Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės tipas ir verslo aplinka. Organizacinė valdymo struktūra. Įmonės ūkinės – finansinės veikos rodikliai ir jų dinamika. Įmonės valdymas. Vadybos funkcijos – planavimas ir kontrolė. Darbuotojų išsilavinimas, pareigos. Darbo apmokėjimo formos ir socialinės garantijos. Darbuotojų vertinimas, kvalifikacijos kėlimas. Įmonės SSGG analizė. Marketingas. Įmonės užimama vieta rinkoje. Rinkos pasirinkimo sprendimai. Prekės charakteristika ir asortimento formavimas. Įmonės pardavimo apimčių dinamika. Įmonės vartotojų charakteristika. Konkurentai. Įmonės veiklos finansinių rodiklių formavimas ir ūkinės – finansinės veiklos analizė. Įmonės apskaitos politika. Finansinės veiklos planavimo metodai ir būdai, planų vykdymo kontrolė. Rezultatų ir finansinių ataskaitų sudarymo metodika. Finansinės analizės metodų ir bazės savarankiškas pasirinkimas. Įmonės veiklos rezultatų ir ūkinės – finansinės būklės įvertinimo kriterijai. Veiksniai darantys įtaką įmonės finansavimo strategijos politikos pasirinkimui. Kompleksinės finansinės analizės įvertinimo metodai ir būdai. Išvados ir pasiūlymai.