Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės analizė: viešbutis "Karolina"

Įmonės analizė: viešbutis "Karolina"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės pristatymas. Viešbučio "Karolina" struktūra. Viešbučio "Karolina" teikiamų paslaugų analizė. Įmonės kokybės valdymo sistema. Įmonės (padalinio) veiklai taikomi kokybės valdymo standartai. Prekių (paslaugų) kokybės įmonėje įvertinimas. Kokybės vadybos problemos ir jų sprendimas. Išvados ir siūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ

Failo tipas:

Microsoft Word 393.75 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą