Įvadas. Darbo tikslas: Įvertinti svečių namų marketingo veiklos organizavimą ir plėtros galimybes. Maitinimo įmonių samprata. Maitinimo verslo raida. Svečių maitinimo viešbučiuose organizavimo ypatumai. Viešbučio gyventojai gali būti aptarnaujami. Viešbučio maitinimo variantai. Specialus aptarnavimas. Suvažiavimų, konferencijų, festivalių, pasitarimų dalyvių aptarnavimas. Šventinių vakarų ir iškilmių aptarnavimai. Naujųjų metų pobūvio organizavimas. Vilniaus svečių namų teikiamų paslaugų tyrimas. Tyrimo tikslas ir objektas. Svečių namų teikiamų paslaugų asortimentas. Svečių namų restorano teikiamų paslaugų asortimentas. Svečių namų teikiamų paslaugų vartotojai. Tyrimo analizės rezultatai. Keliautojų pasirinkimo kriterijai ir paslaugų svarbumas. Išvados ir pasiūlymai. Svečių namų marketingo padalinys. Rinkos tyrimas ir įvertinimas. Įmonės makroaplinkos ir mikroaplinkos įvertinimas. Viešasis maitinimas - paklausus ir pelningas. Viešojo maitinimo versle – lengvas štilis. Konkurentų analizė. Įmonės SWOT analizė. Svečių namų plėtros galimybės. Prekės tobulinimas ir kainodara. Darbo organizavimas. Personalo darbo organizavimas kavinėje "Ida Basar". Rėmimo veiksniai. Išvados ir pasiūlymai.