Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai > Įmonės veiklos analizė: prekyba drabužiais

Įmonės veiklos analizė: prekyba drabužiais

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Santrauka. Įvadas. Įmonės "x" veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Strateginio planavimo teorijos analizė. Vidaus ir išorės veiksnių analizė. Išorės veiksniai. Vidaus veiksniai. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymosi strategijos pasirinkimo metodologinės prielaidos. SSGG analizėje dominuojantys veiksniai. Konkurencijos alternatyvos. Įmonės požiūris į dabartį ir ateiti, siekiai. Įmonės "x" SSGG analizė ir alternatyvų įvertinimas, vizija, misija ir tikslai. Išorinių aplinkos veiksnių įvertinimas. Rinka ir konkurentai. Vidinių aplinkos veiksnių įvertinimas. Įmonės "X" plėtros ir vystymo konkurencinėje rinkoje alternatyvų įvertinimas. Investavimo privalumai ir galima rizika. Įmonės "X" plėtros strateginių alternatyvų analizė Bostono CG metodu. Įmonės vizija, misija, tikslai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 54.47 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą