Šperos.lt > Vadyba > Įmonių aprašymai
Įmonių aprašymai

(828 darbai)

Išorinė aplinka: telekomunikacijos UAB "Bitė"Įvadas. Tiriamoji dalis. Empirinio tyrimo metodologija. Uždaroji Akcinė Bendrovė "Bitė". UAB "Bitė" istorija. Vartotojų skaičius. Konkurentai. PEST analizė. Uždarosios Akcinės Bendrovės "Bitė" PEST analizė. Išvados. Rekomendacijos. Skaityti daugiau
Išorinės aplinkos analizė: duonos kepykla UAB "Vilniaus duona"Įžanga. UAB "Vilniaus duona" išorinės aplinkos šalutinių veiksnių analizė. Politinis ir teisinis aspektas. Ekonominis aspektas. Socialinis ir kultūrinis aspektas. Technologinis aspektas. UAB "Vilniaus duona" išorinės aplinkos tiesioginių veiksnių analizė. Vartotojai. Konkurentai. Tiekėjai. Darbo ištekliai. Įmonės veiklai keliami uždaviniai. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadinės praktikos ataskaita: restoranų tinklas UAB "DC Holdingas"Įvadas. Susipažinimas su įmone. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Įmonės kokybės valdymo sistema. Įmonės įranga. Įmonės plėtros galimybės. Įmonės dalyvavimas užsienio rinkose. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadinės profesinės veiklos praktikos ataskaita: parduotuvė "Gėlių namai"Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Produkcija. Teikiamos produkcijos aprašymas. Teikiamos produkcijos ir paslaugų kokybės įvertinimas. Išoriniai aplinkos veiksniai sąlygojantys įmonės veiklą. Įmonės valdymo struktūra. Raštvedybos sistema. Dokumentų apyvartos schema. Dokumentų registravimo priemonės ir reikalavimai. Įmonės veiklos planavimas. Darbo apmokėjimas. Bendrieji darbo reikalavimai vidaus tvarkai palaikyti. Darbo patalpų vidaus tvarkos reikalavimai. Darbuotojų drausminimas. Darbuotojų skatinimas. Parduotuvės "Gėlių namai" pildomų dokumentų apžvalga. Išvados. Pasiūlymai. Skaityti daugiau
Yves Rocher in JapanPowerPoint pristatymas anglų kalba. Yves Rocher Japonijoje. Verslo planas. Our Company and Goal. SWOT Analysis. Group Organisation. Competitors on the Market. Distribution Channels. Franchise of Yves Rocher. Segmentation of the Japanese Cosmetics Market. Positioning. Implementation Schedule. Costs simulation. Expected Profits. Conclusion. Skaityti daugiau
Kaimo turizmo projektas: sodyba "Žalioji giraitė"Įvadas. Aplinkos planavimo poreikis kaimo turizmo verslo plėtrai. Strateginis planavimas. Europos Sąjungos (ES) ir Nacionalinės politikos strategija kaimo turizmo verslo plėtroje. SWOT analizė projektų planavime. Projekto sodyba "Žalioji giraitė" plėtros planas. Projekto sodyba "Žalioji giraitė" misija. Projekto sodyba "Žalioji giraitė" tikslai, uždaviniai ir užduotys. Projekto sodyba "Žalioji giraitė" aplinkos analizė. Projekto sodyba "Žalioji giraitė" rinkodaros strategija. Projekto sodyba "Žalioji giraitė" viešinimas. Projekto sodyba "Žalioji giraitė" planavimo instrumentai. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Kaimo turizmo sodybos "Minavuonė" vadybinės veiklos analizėKaimo turizmo sodybos "Minavuonė" charakteristika. Įmonės valdymas. Įmonės valdymo organizacinė struktūra. Įmonėje taikomi valdymo metodai. Įmonės darbo procesų valdymas. Įmonės personalo valdymas. Personalo parinkimas, vertinimas ir karjeros vystymas. Darbo užmokesčio organizavimas. Darbo našumas ir darbo normavimas įmonėje. Įmonės veiklos organizavimas. Aprūpinimo žaliavomis organizavimas. Teikiamų paslaugų organizavimas. Kontrolės organizavimas. Įmonės komercinė veikla. Įmonės teikiamų paslaugų charakteristika. Kaimo turizmo rinka. Įmonės komercinės veiklos rėmimas. Įmonės komercinės veiklos strategija. Įmonės veiklos planavimas. Skaityti daugiau
Kauno apskrities viršininko administracija žinių visuomenės požiūriu: koncepcinis projektasBendrasis institucijos apibūdinimas. Kauno apskrities viršininko administracija. Struktūra. Aplinka. Viešojo administravimo tobulinimas ir modernizavimas. Informacinė Kauno apskrities viršininko administracijos aplinka ir E-valdžios projektų įgyvendinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Keleivių vežimo paslaugų teikimo technologijos analizė: UAB "Alytaus autobusų parkas"Įvadas. Tikslai. Uždaviniai. Pagrindiniai duomenys. Darbo jėgos imlumas. Technologijos reikšmė. Įmonės gamybos apžvalga. Paslaugų asortimentas. Naudojami įrengimai, prietaisai, įrankiai. Gamybos priemonių tiekėjai. Vartotojai. Konkurentai. Keleivių vežimo paslaugos teikimo technologija. Gamybos tipas. Gamybos fazės. Keleivių vežimo paslaugos teikimo technologija. Procesų ir operacijų analizė. Išvados ir pasiūlymai gamybos procesų technologijai tobulinti. Darbas iliustruotas lentele. Skaityti daugiau
Klientų aptarnavimas: AB "Vilniaus bankas"Įvadas. Įmonės paslaugų apžvalga. Įmonės įkūrimas, statusas, veiklos pobūdis, vystymasis. Banko teikiamos paslaugos. Pagrindiniai vartotojai. Vilniaus banko konkurentai. Vilniaus Banko valdymo bei organizacinė struktūra. Paslaugos teikimo technologija. Mokėjimo kortelių operacijos. Naudojami įrenginiai, prietaisai. Paslaugos teikimo proceso technologinė schema. Išvados. Skaityti daugiau
Klientų aptarnavimo tyrimas: turizmo agentūra "Saitas"Įvadas. Klientų aptarnavimo tyrimas. Trumpa agentūros charakteristika. Įmonės paslaugos. Įmonės klientai. Rėmimo kompleksas. Konkurentai. Organizacijos kainos – jų apžvalga. Klientų aptarnavimo tyrimas. Išvados. Skaityti daugiau
Komercijos pagrindai: "Panevėžio pienas"Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės apdovanojimai už aukštos kokybės gaminius. Įmonės prekių asortimento analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Kompanijos eStrategijos analizė: "Senukai"Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės veikla. Konkurentai. E-komercija senukuose. E-strategijos apžvalga. Pagrindiniai esamos e-strategijos bruožai. "Septynių c" analizė. Kontekstas. Turinys. Ryšiai. Komunikacija. Pardavimų didinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Kompiuterizuotas modeliavimas. Įmonės veiklos ataskaita: UAB "Nr.5"Įmonės strategija. Gamybinės veiklos analizė. Marketingo veikla. Produkcijos gamybos dinamika. Finansinių rezultatų analizė. Balanso analizė. Finansinių rodiklių suvestinė. Išvados. Skaityti daugiau
Kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo ataskaita: "Šilti namai"Įvadas. Bendra įmonės strategija. Gamybos veiklos analizė. Įmonės pajėgumas ir jo veiksniai. Produkcijos gamybos dinamika. Rinkodaros analizė. Finansinių rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (6). Skaityti daugiau
Kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo praktika: UAB "Šilta"Įvadas. Įmonės strategija. Įmonės pajėgumas ir jo veiksniai. Rinkodaros analizė. Finansinių rezultatų analizė. Balanso analizė. Įmonės veiklos rodiklių analizė. Išvados ir siūlymai. Priedai (6). Skaityti daugiau
Kompiuterizuotų darbo vietų kūrimas įmonėje: UAB "Audimas"Vadybos kursinio darbo ataskaita. Variantas Nr. 3. Organizacijos aprašymas. Kursiniame darbe kompiuterizuosime įmonę UAB "Audimas" kuri užsiima sportinės aprangos gamyba. Veiklos sąveikų modelis. Organizacinė struktūra. Kompiuterizuojamų veiklos procesų modeliai. Užsakymų priėmimas ir vykdymas. Gamyba. Tiekimas. Pardavimai. Atsargų valdymas. Žaliavų atsargų valdymas. Gaminių atsargų valdymas. Ataskaitos. Produktai. Tiekėjai, pirkėjai. Tiekėjai. Pirkėjai. Užsakymai, pristatymai, sąskaitos faktūros, apmokėjimai. Užsakymai. Sąskaitos- faktūros. Atsargų likučiai. Gaminių savikaina. Balanso ataskaitos. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacija ir įvaizdžio formavimo priemonės įmonėje "Novaturas"Įvadas. Įmonės įvaizdis. Apibrėžimai. Įvaizdį įtakojantys veiksniai. Įmonės įvaizdžio kūrimo principai. Įmonės komunikacija. Komunikacijos formos ir priemonės. Komunikacijos tikslai skirtingose paslaugų vartojimo fazėse. Komunikacija prieš paslaugų vartojimą. Komunikacija vartojant paslaugas. Komunikacija po paslaugos vartojimo. Komunikacija ir įvaizdžio formavimas įmonėje "Novaturas". Apie "Novaturą". "Novaturo" įvaizdžio formavimas. "Novaturo" SWOT analizė. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Išvados. Skaityti daugiau
Komunikacija ir įvaizdžio formavimo priemonės įmonėje "Tele2"Įvadas. Komunikacija ir įvaizdis. Komunikacija. Įvaizdis. Paslaugų teikėjų ir vartotojų komunikacijos priemonės. Pagrindinės komunikacijos priemonės. Sudėtingesnės komunikacijos priemonės. Komunikacijos tikslai skirtingose paslaugų vartojimo fazėse. Prieš vartojimą. Vartojant paslaugas . Po paslaugos vartojimo. Tele2 komunikacija ir įvaizdžio formavimas. Apie Tele2. Tele2 rinka ir konkurencija. Tele2 įvaizdžio formavimas. "Tele2" tikslinė rinka. "Tele2" SWOT analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Konkurencijos analizė ir prognozavimas: didmeninė ir mažmeninė prekyba juodaisiais metalais UAB "Melesta"Įvadas. Įmonės charakteristika, tikslai, uždaviniai. Įmonės konkurencinė analizė. Europos Sąjungos (ES) paramos panaudojimas įmonės konkurencingumui didinti 2006–2010 metais. Įmonės aplinkos analizė. Aplinkos veiksnių, turinčių įtakos įmonės tikslų pasiekimui, įvardijimas. Didžiausią įtaką darančių aplinkos veiksnių įmonės tikslų pasiekimui nustatymas. M. Porter penkių konkurencinių jėgų modelis. SSGG analizė. Įmonės pardavimų prognozavimas. Išvados. Priedai (4). Skaityti daugiau
......